;Dpengesluk skrev:Stilk-horn - en ny klasse! ;D ;D
Hentet dem fra boden i ettermiddag. Fattern var innom i går og skimtet en av dem og spurte: "hva skal du bruke den enøyde statuen til?"
;D ;D ;D ;D
;Dpengesluk skrev:Stilk-horn - en ny klasse! ;D ;D
Riktig det.....horntråd. 8)hel skrev:Audio Note preampen knelte i går, for 2 gang på et årNå spiller jeg med Riiaen rett i First Watt F4 med en volumpot i mellom. BIB horna (dette er en horntråd ikke sant?) er 100% uten filter, ikke en puslete kondis en gang.
Trådstarter, som med store øyne betrakter dette fra sidelinjen, takker Sluket, Dobbeltjan, LMC og resten av ekspertisen - + alle som med undring og entusiasme har bidratt - for innsats beyond the call of duty.Milenko skrev:For en våt drøm av en fantastisk tråd ;D
Du kan jo ta en tur ned. Så kan du se(høre) om det er så ille som du skal ha det til.emokid skrev:Horn er i alle fall kongen av PRAT, fucknaim\audio spysyk-gutta kan bruke kikkert etter tilsvarende.
Pengeslik River All Tvil.
NÅ har jeg fått diagnosen ......... Takker den som takkes kan og æres bør ;DBHO skrev:Du får vel snart en diagnose du. ;D ;Djan#jan skrev:Det er sant - jeg måtte bli hjemme ifra jobb jeg ;D ;DBHO skrev:Fader heller......hakke tid til å fly på jobb skal en henge med her. ;D
Men jeg leser her om stor entusiasme som vanlig. Goodie. 8)![]()
![]()
Det morsomme er at jeg tror ikke det finnes maken worldwide - i hvertfall har ikke jeg funnet noe tilsvarende. Vi trenger slike sandkasser og sikkerhetsventiler som dette. Får håpe ikke alt for mange tar anstøt når vi av og til (ja, ganske ofte, når jeg tenker etter..) tar av så det holder!BigSwifty skrev:Trådstarter, som med store øyne betrakter dette fra sidelinjen, takker Sluket, Dobbeltjan, LMC og resten av ekspertisen - + alle som med undring og entusiasme har bidratt - for innsats beyond the call of duty.Milenko skrev:For en våt drøm av en fantastisk tråd ;D
For å sitere hensikten med tråden:
"Derfor tittelen Hornografi. I likhet med den stygge fetteren som begynner med P, er hornografi noe som kan inspirere, pirre og interessere - men som du kanskje strengt tatt ikke vil holde på med hjemme."
Denne intensjon har så til de grader blitt oppfylt.
Tråden ble startet som en motvekt mot alle de ekle og talentløse krangletrådene på sentralen. Dessverre har det bare blitt flere av disse etterhvert.
Så takk til alle som holder liv i dette entusiasthjørnet for musikkglede og sunn sinnsykdom!
DIY AUDIO har vel en billedtråd med horn ........... MEN dem har det jo ikkeno gøøøøy ;D ;D ;Dpengesluk skrev:Det morsomme er at jeg tror ikke det finnes maken worldwide - i hvertfall har ikke jeg funnet noe tilsvarende. Vi trenger slike sandkasser og sikkerhetsventiler som dette. Får håpe ikke alt for mange tar anstøt når vi av og til (ja, ganske ofte, når jeg tenker etter..) tar av så det holder!BigSwifty skrev:Trådstarter, som med store øyne betrakter dette fra sidelinjen, takker Sluket, Dobbeltjan, LMC og resten av ekspertisen - + alle som med undring og entusiasme har bidratt - for innsats beyond the call of duty.Milenko skrev:For en våt drøm av en fantastisk tråd ;D
For å sitere hensikten med tråden:
"Derfor tittelen Hornografi. I likhet med den stygge fetteren som begynner med P, er hornografi noe som kan inspirere, pirre og interessere - men som du kanskje strengt tatt ikke vil holde på med hjemme."
Denne intensjon har så til de grader blitt oppfylt.
Tråden ble startet som en motvekt mot alle de ekle og talentløse krangletrådene på sentralen. Dessverre har det bare blitt flere av disse etterhvert.
Så takk til alle som holder liv i dette entusiasthjørnet for musikkglede og sunn sinnsykdom!
Erre du køddær me? ;Dpengesluk skrev:![]()
![]()
Har du dratt på meg grisebank nå, Emo??
Pengeslik kan lett forveksles med Pengesluk..
Er jo ittno rart det, Pedal sponser jo alle fornærmede HA gutta i baren ;D Får heller nappe med en flaske single malt til nachspielet så man får gitt litt tilbake ;Dpengesluk skrev:Da får vi sørge for "livet" selv da! Blir mange H.A. folk der...
Jeg har en T-amp, men jeg lurer fælt på hvor du finner dine avasjoner ift. disse?hel skrev:T-Amp. Nærmere bestemt en av pionerene: Sonic Impact Super T-Amp, den med den minste 2024 chipen.
2x6 watt på horn blir veldig høøøyt ;D ;D
(fyldig, feit og ikke verdens beste kontroll men duverden så sjarmerende og samtidig stort)
RojohII skrev:Jo mer jeg ser hornløsningene presentert her, jo mer respekt får jeg for Tom Danley...
hmm.. eller T?ru Iwatani.RojohII skrev:Jo mer jeg ser hornløsningene presentert her, jo mer respekt får jeg for Tom Danley...
Og det er 4 x 18" i bassen der. Ordentlig saker! 8)Milenko skrev:Bæl tøft, sånn skal høytalere se ut...jan#jan skrev:
Slik at det vises hva de er ment for![]()
Hey! Det er jo vintage JBL-drivere i den greia der. Da kan det ikke være under tvil. 8) 2405 tweeter, 2440 mid/tweeter og 2220 mellomtone/midbass. Kul høyttaler.jan#jan skrev:
Heh, 27 tommer faktisk! Største jeg har sett til nåjan#jan skrev:
Ila høsten så tipper jeg vi får et lite innsyn i hvor stor en 31" er .....sinep skrev:Heh, 27 tommer faktisk! Største jeg har sett til nåjan#jan skrev:![]()
Sluket som åpner lommeboka igjen?jan#jan skrev:Ila høsten så tipper jeg vi får et lite innsyn i hvor stor en 31" er .....![]()
Mener å huske at det var nevnt noe i den gata ja..sinep skrev:Sluket som åpner lommeboka igjen?jan#jan skrev:Ila høsten så tipper jeg vi får et lite innsyn i hvor stor en 31" er .....![]()
![]()
Jaja, noe må man jo kompensere for når man mangler lengde andre plasserjan#jan skrev:Mener å huske at det var nevnt noe i den gata ja..![]()
samlanes skrev:Gratulerer med nye høgt Canales,no tenker eg kona blei happy)
Arild.
Gratulerer...eller kondolerer...er ikke helt sikker... ;DCanales skrev:samlanes skrev:Gratulerer med nye høgt Canales,no tenker eg kona blei happy)
Arild.
takktakk, har aldri sett henne så glad før![]()