Enig! Dette er vel egentlig «kompaktvarianten»… og på grensen til å være ett hornsystem, men sikkert meget bra. -og subben er Mega tøff!Foruten den kjempe fostex mono bass/sub så er double 12" bass kassen forholdsvis kompakt sammenlignet med Altec 825/828 kassene.
Ja sådan ser det ut hjemme hos meg. Altec 515 finnes i både 15 og 16”.Hej. Skulle vara intresserad av att köpa själva kabinetten till 15" horn ALTEC A7 eller ALTEC 211. Är 211 också för 15" drivers? Är också intresserad av bra ritningar i cm som man ser ngt på. Finns på A7 men väldigt suddiga. Stort Tack , Patrik patrik . bjorkell (ätt) wartsila . com
Vis vedlegget 799416 Vis vedlegget 799415
Tack. Jag kommer att "synda" och inte använda JBL. Inte Altec elr EV hellerJa sådan ser det ut hjemme hos meg. Altec 515 finnes i både 15 og 16”. Vis vedlegget 799420
Spesiallaget 17. mai-høyttaler?
Filmenes lydformat var dessverre så som såHar jeg vist dette før? Tenker hvor bortskjemt kinogjengere var på 50 tallet ;0))
Flere kinoer hadde Klangfilm, bl.a. Odda og (tidl.) Sentrum Kino i Trondheim.
Interessant da at DS Audio sine optiske pickuper låter så bra, faktisk veldig bra. De er basert på samme prinsipp, optisk avlesing. Men dette er jo utenom temaet her... https://ds-audio-w.biz/info_optical_cartridge/Filmenes lydformat var dessverre så som så
Jeg er jammen litt usikker på hva du mener her? Bildet er fra en forhandler i USA, men er det "trivelig"? Og i så fall, hva gjør det "trivelig"?En av de tingene jeg kikker mest på når jeg kikker på bilder av hornoppsett
er i hvilket miljø de står i og hvordan det estetiske er ihvaretatt....
Og det er så mange som feiler på målstreken... etter MIN mening.
Hvorfor ikke gjøre seg litt flid med hvordan det tar seg ut, og gjøre det til et trivelig rom og være i ?
Dette rommet her oser av historie og en dedikert interesse for estetikk OG musikk !!!!
SE OG LÆR !!!!