Hornalliansen: TREFF!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.019
    Antall liker
    2.109
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Takker for en fin kveld folkens.
    Taxisjåføren har kjørt H.R hjem og Vermin er satt av på Gardemoen, da er min sjåfør plikter og barnevakt pliker unnagjort. Da jeg kom H.R sørget jeg også for at ungene hans fikk kake. Det fikk de ikke så ofte visstnok, dere kjenner jo faren.

    Leif, takk og takk for sist. Hørte ikke så mye på anlegget, men det lille jeg hørte med klassisk jazz (som jeg i motsetning til H.R liker) virket dette lovende. Mektig lyd fra der jeg satt.

    Ønsker JanR lykke til i krigen, og det var jo kosleig å treffe avkommet/arvingen da.

    Haavard
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Virkelig godt å se alle alliansebrødre på lørdagsettermiddagen! Tusen takk alle sammen, og en diger stjerne i boka til LMC og kona for strålende gjennomføring. Det låter virkelig storslagent hos verten om dagen, og enda er han ikke helt ferdig med justeringene. Dette blir kanon!
    Mye kvalitetsjazz på harddisken til Leif, så får det heller være at angstrockhuene HR og JJ flyktet ut på kjøkkenet for å unngå sax, soli og synkoper. Dere kommer etter, gutter. Øregangene deres må bare modnes først.
    Årets alliansebroder par exellence-pris går definitivt til Verminski for sitt fandenivoldske og kompromissløse forhold til avstand når det viktigste treffet vårt finner sted. Evig respekt, mann.
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Det ikke bare er stort fysisk, men det spiller også STORT :cool:

    Tror ikke mange som matcher dette anlegget i landet vårt. MÅ HØRES!!!!






     

    H.R

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    8.084
    Antall liker
    6.539
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Bytter ut sax, soli og synkoper med sex, drugs og rock'n roll. Når dere en gang sitter på gamlehjemmet og ser en bråte kule karer raser av gårde med damene som påheng til rullatorene, så kan dere sitte der å nippe til rødvinen og lure på hva faen som skjedde.
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Måtte knipse bilder av noen bokser også :)














     
    Sist redigert:

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Da var jeg vel hjemme og klar for og slenge beina på bordet og pløye igjennom en episode MadMen med frøkna.

    Anyhow.....tusen hjertelig takk til H.R og Haavard som gladelig henta og bringte på en enslig bonde i byen.
    Og til H.R med sitt ALE oppsett som kan skremme vannet av hvem som helst.

    Takk til Leif og kona for strålende oppvartning og morsom lyd, Trøkk-Leif var det ikke? ;)

    Morro og møte dere alle, både gamle kjente og alle nye fjes.
    Hornalliansen består av verdens kuleste typer med enn spennvidde som er ekstrem, vanvittig morro og prate og diskutere med en såpass opplyst og engasjert gjeng. Hele gjengen!

    Og ikke minst, JanR, opphavet til at jeg kasta meg rundt og booka flybiletter i siste liten når jeg så at frøkna var frisk nok til at jeg kunne dra. Du er en sterk fyr Jan, hold oppe håpet. Det gjør vi!
    Uansett skal du vite at alliansebrødrene er der for deg og bakker deg opp i tykt og tynt. Er ikke lenger enn en flytur unna
    Lotta Love Bro!
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.019
    Antall liker
    2.109
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Da har jeg jeg nettopp fått PM fra nikko03.
    Han hadde verdens beste unnskyldning for å ikke være på treff i kveld
    Han er blitt BESTEFAR!
    Gratulerer nikko

    Haavard
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.429
    Antall liker
    2.857
    Torget vurderinger
    3
    Takker Haavard. Det var stas når han kom til verden ja :)
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    Takk for bilder som formidler litt stemning for oss som gjerne skulle vært med dere i dag. Godt å se at Vermin oppførte seg høvelig :)
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Det bildet i post 183 må være årets bilde! Det er kun ett menneske som ikke er i fokus og det er Hifiguru. Resten er som saltstøtter ;)
    Guru klarer overhodet ikke å sitte stille når det groover! Kudos Tobben!
     

    H.R

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    8.084
    Antall liker
    6.539
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Det bildet i post 183 må være årets bilde! Det er kun ett menneske som ikke er i fokus og det er Hifiguru. Resten er som saltstøtter ;)
    Guru klarer overhodet ikke å sitte stille når det groover! Kudos Tobben!
    vel, når godt voksne gubber tar til seg å strippe så blir man sjokkert, og dermed så får man slike reaksjoner. Ser ut som hifiguru er vant til mer utsvende liv en man skulle ane. Takk til fotografen som forskånet oss for den seansen....
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    Det bildet i post 183 må være årets bilde! Det er kun ett menneske som ikke er i fokus og det er Hifiguru. Resten er som saltstøtter ;)
    Guru klarer overhodet ikke å sitte stille når det groover! Kudos Tobben!
    vel, når godt voksne gubber tar til seg å strippe så blir man sjokkert, og dermed så får man slike reaksjoner. Ser ut som hifiguru er vant til mer utsvende liv en man skulle ane. Takk til fotografen som forskånet oss for den seansen....
    Hmm, dere ga ikke Vermin brennevin?? Si dere ikke gjorde....Edit; han er frikjent. Faller ikke inn i kategorien godt voksne gubber!
     

    Horny

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2004
    Innlegg
    1.001
    Antall liker
    1.326
    Torget vurderinger
    5
    Her er det meste oppsummert allerede; hyggelig forsamling, tilsvarende bevertning og uhyggelig god lyd. Vanvittig trøkk, samtidig som det er finesse - selv uten den aller siste finpussen.
    Alltid interessant å bli introdusert for andres musikksmak, enten den krysser eller utfordrer egne preferanser. Årgangsjazz, klassisk, hiphop - dette var moro.
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Takk for bilder som formidler litt stemning for oss som gjerne skulle vært med dere i dag. Godt å se at Vermin oppførte seg høvelig :)
    Bare hyggelig det Gutty, må jo ta noen bilder slik at pirringen øker. :cool:
    Verm oppfører seg da ALLTID eksemplarisk :) En helt enestående gutt forøvrig som hiver seg ut på en såpass lang reise for noen timer hos Leif. Det er det bare å ta av seg hatten for. :)
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Takk LMC for gjestfrihet, kaffe, pølser, pizza, brus, kake, spektakulær lyd og en herlig gjeng du inviterer.
    Ditt nye system er så utrolig kult i sitt "enkle" formspråk og hvite treverk. Nydelig stykke arbeid!
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Stor lyd, stor gjestefrihet og stor glede over å være sammen med disse gentelmenn. Men mest i fokus kjære Jan R som hadde blitt en enda tynnere utgave av seg selv.. Men med humør og viddet sitt i behold... Godt å få brukt litt tid med deg Jan R...Og dernest takk til LMC som bød på seg selv , et habilt anlegg og god mat.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.518
    Antall liker
    102.835
    Torget vurderinger
    23
    En stor takk og RESPEKT til alle sammen - disse treffene er og blir höjdare i løpet av et hifiår - og i likhet med slottstappet vin så ser det ut til at de bare blir bedre og bedre! Hats off til verten som arrangerer og åpner opp for hordene, samtidig som han villig vekk deler av sin kunnskap om teknikk, konstruksjoner og musikk. Du setter et eksempel til etterfølgelse, Leif! Dagens blomsterbukett går forøvrig til fruen Siri, som hendig manøvrerer rundt på åstedet, som alltid like blid og UTEN hørselvern eller brynje!

    Forøvrig var jeg ute og skrittet opp den steinsatte plattingen utenfor stua, og konklusjonen er at det er MER enn nok plass til en all-out Super Barbecue Bash 2013 (hint hint) selv med fulltallig oppmøte.... Kort vei til Söta B er det også, naturlig med et lite "fläskåk" til Nordby i sakens anledning...
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.955
    Antall liker
    13.299
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    jeg tar levering når som helst hverdager og helger :cool:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn