BHO skrev:Bæltrivelig som vanlig. ;D
Takk til verten for god mat og drikke.
Takk til Rørlig og JanR for musikken. 8) ;D ;D

/jan
BHO skrev:Bæltrivelig som vanlig. ;D
Takk til verten for god mat og drikke.
Takk til Rørlig og JanR for musikken. 8) ;D ;D
køntri??mesut skrev:hahah, sjekk ansiktsuttrykket til gutta ;D
var det her jeg spelte køntri?
![]()
Det sies det ikke finnes dumme spørsmål, man av og til lurer jeg på det....JanOlav skrev:Spillte horna til mesut i klasse med Heresy III ??rolfozzy skrev:En trivelig kveld. Takk til alle for det. Og spesielt til verten.
Gøy og endelig få hørt desse nye høytalerne til mesuten. Av alle siviliserte anlegg/høytalere jeg har hørt, må vel dette kanskje være det mest siviliserte. Det spiste alle typer musikk med samme gode appetitt.
Skrives mens jeg sitter her foran mine mer lurvete Heresy og hører på No Lonesome Tune-Townes Van Zandt. En stor låt.
Visste jo svaret på forhånd, men måtte BARE spørre.......... ;D ;D ;Drolfozzy skrev:Det sies det ikke finnes dumme spørsmål, man av og til lurer jeg på det....JanOlav skrev:Spillte horna til mesut i klasse med Heresy III ??rolfozzy skrev:En trivelig kveld. Takk til alle for det. Og spesielt til verten.
Gøy og endelig få hørt desse nye høytalerne til mesuten. Av alle siviliserte anlegg/høytalere jeg har hørt, må vel dette kanskje være det mest siviliserte. Det spiste alle typer musikk med samme gode appetitt.
Skrives mens jeg sitter her foran mine mer lurvete Heresy og hører på No Lonesome Tune-Townes Van Zandt. En stor låt.
Ligger nede på svenskekysten og spiser ryper og drikker hest?! For en prioritering.65finger skrev:Faen! Spiste ryper og drakk vin i Lysekil men jeg var der i ånden. Trenger en dose hest men DACen må lades oppfin gjeng
;Drolfozzy skrev:Ligger nede på svenskekysten og spiser ryper og drikker hest?! For en prioritering.65finger skrev:Faen! Spiste ryper og drakk vin i Lysekil men jeg var der i ånden. Trenger en dose hest men DACen må lades oppfin gjeng
jævlig mye gamp der nede. sikkert fint på grillenrolfozzy skrev:Ligger nede på svenskekysten og spiser ryper og drikker hest?! For en prioritering.65finger skrev:Faen! Spiste ryper og drakk vin i Lysekil men jeg var der i ånden. Trenger en dose hest men DACen må lades oppfin gjeng