Horn

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.792
    Antall liker
    3.433
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Den ble solid. Bad ass som resten:cool:

    Overrasker ikke at Fredrik er positiv, for meg er det ingen vei til bake
     

    cyberkul

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    561
    Antall liker
    477
    Torget vurderinger
    1
    Vis vedlegget 512447 Vis vedlegget 512448 Vis vedlegget 512449

    Fått på litt farge og glass hylle. Blei High END ishockeypucker til 19 kr stk under denne også :)
    Jeg bøyer meg i byggestøvet :) Både for all innsatsen, og for resultatet. Jeg antar at du er fornøyd med lyden? Jeg har 2360 + 2404 selv, og planlegger midtbasshorn. Usikker på hva jeg skal gå for, når det gjelder profil, konisk, eksponensiell, JMLC etc.. Kan du si noe om hvordan de låter?
     

    Stene

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.10.2009
    Innlegg
    242
    Antall liker
    378
    Sted
    Røyken
    Torget vurderinger
    11
    Vis vedlegget 512447 Vis vedlegget 512448 Vis vedlegget 512449

    Fått på litt farge og glass hylle. Blei High END ishockeypucker til 19 kr stk under denne også :)
    Jeg bøyer meg i byggestøvet :) Både for all innsatsen, og for resultatet. Jeg antar at du er fornøyd med lyden? Jeg har 2360 + 2404 selv, og planlegger midtbasshorn. Usikker på hva jeg skal gå for, når det gjelder profil, konisk, eksponensiell, JMLC etc.. Kan du si noe om hvordan de låter?
    Takk takk :) jeg er veldig fornøyd med hvordan lyden har blitt. Nå har jeg akkurat fått Audiolense så har ikke fått testet så mye men det lille jeg har prøvd er positivt. Vedr profil så er ikke jeg rette å spørre dessverre, jeg har fått veldig mye hjelp fra kyndige på hfs som johoo, Habicht , jorg1s1 etc. De og mange andre her inne kan nok svare deg på dette bedre.
    Mvh stian
     

    cyberkul

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    561
    Antall liker
    477
    Torget vurderinger
    1
    Den klemma du bruker for å feste 2404 til FLH, er det noe du får hos rørleggeren? Jeg har også funnet ut at jeg må feste dem lenger bak, og har også sparklet igjen skruehullene.
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.792
    Antall liker
    3.433
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hei Stian

    Du får prøve de filter innstillingen jeg sendte deg. Ikke at det nødvendig vis er riktig for deg men kan være lererikt å prøve.
    Det er bare å ringe om du tror jeg kan hjelpe.
     

    Stene

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.10.2009
    Innlegg
    242
    Antall liker
    378
    Sted
    Røyken
    Torget vurderinger
    11
    Den klemma du bruker for å feste 2404 til FLH, er det noe du får hos rørleggeren? Jeg har også funnet ut at jeg må feste dem lenger bak, og har også sparklet igjen skruehullene.
    Ja det er en rørklemme som jeg borret et hull i toppen på og monterte et gjengestag med linsehode i enden på. Mener jeg kjøpe det på bauhaus.
     

    Stene

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.10.2009
    Innlegg
    242
    Antall liker
    378
    Sted
    Røyken
    Torget vurderinger
    11
    Hei Stian

    Du får prøve de filter innstillingen jeg sendte deg. Ikke at det nødvendig vis er riktig for deg men kan være lererikt å prøve.
    Det er bare å ringe om du tror jeg kan hjelpe.
    Heisann, det skal testes Haukur . Ringer nok å plager deg snart igjen :).
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn