Horn med seas fulltone

Kramer1

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.02.2012
Antall liker
71
Sted
Ytre Arna
Torget vurderinger
1
Er litt fersk på høytallerbygging og har nylig fullført tabaq med tegninger funnet her inne.

Er på jakt etter høytallere til en Ancient Audio Silver Integra som er en single ended 300 b amp, og fikk tips om å teste ut seas sine fulltone elementer etter at eg lagde en tråd om tips til passende høytaller.

http://www.hifisentralen.no/forumet/hi-fi-generelt/64446-ha-yttalere-til-300b-forsterker-2.html

Vet ikke om det er dette eg ender opp med tilslutt men siden de nå er på tilbud tenkte eg å teste di.

Så eg lurer på om noen kan hjelpe meg med tegninger til et horn kabinett eller hva det en kalles.

Ser det er tegninger til et mltl kabinett her, men er på jakt da etter et annet type kabinett.

Hvis det er folk her inne som har god greie på dette og vil ha en liten slant for en god tegning er eg villig til å gi peng for det.

Lydersen

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.08.2010
Antall liker
9
Jeg har foreslått to kabinetter til deg. Begge vil passe, både TQWT fra Gravesen og hornet fra Oslo Lowther Club. Hvorfor ikke prøve et av de?
Ellers så er jo internett fullt av tegninger. Bare å google et bildesøk på f.eks tqwt, og det popper opp i mengder.

Topp Bunn