prøv med andre signalkabler. kanskje det er noe lodde-kluss på den ene pluggen?Noen som aner hvordan jeg sjekker om det har sneket seg inn DC spenning på spilleren?
Har en mistanke om at det kan være årsaken til "summe" lyden på venstre uttak.
Det er blitt nevnt at det kan være batteriene som ikke er ladet opp, da den har stått lenge uten bruk.
Hvor lenge kan det ta før disse er fulladete?
Du kan måle utgangen med et multimeter. Skal vel være 1mVdc der vil jeg tro. Men hadde du hatt skikkelig DC lekasje der hadde nok forsterkeren fått betydelig mere vondt en litt summing. Litt avhengig av hva som sitter bak inngangen i forsterkeren.Noen som aner hvordan jeg sjekker om det har sneket seg inn DC spenning på spilleren?
Har en mistanke om at det kan være årsaken til "summe" lyden på venstre uttak.
prøv med andre signalkabler. kanskje det er noe lodde-kluss på den ene pluggen?
og: holfi skal stå konstant påslått. dersom det er lenge siden komponentene har vært i bruk, bør batteriene få et par timers oppladning før bruk.
Kanskje det er defekt batteri.
:-[ ehhehe... så litt oppover at du har en Xandra og nå ja.. ;D
Better to tell, lell![]()
Heisan gut_man.gut_man skrev:Ingen linker, men tror at spilleren ble testet i Audio i sin tid... Uansett mener jeg å ha en High Fidelity test av spilleren, så den beste linken jeg kan sende er til nabohusetSkal se om jeg ikke får gravd litt i de gamle hi-fi bladbunkene mine på loftet i morra.... Mener bestemt å ha både High Fidelity og Audio sine tester liggende! P.S har satt ut søpla for deg 8)
SpennendeELEL6200 skrev:Fant ikke noen tester på nettet, jeg ???
Har bestemt meg, venter jo som nevnt på den skjulte skatten![]()
Lf