- Ble medlem
- 30.11.2005
- Antall liker
- 0
Etter ett år med hifi mørke der det meste ble solgt unna, skinner nå sola fram igjen og et nytt anlegg har sett dagens lys.
Aronov rørblokker, Powerplant, Delius dac og Etera dipoler ble solgt, mens Mf cdPre'n var et par år på "pensjonat" i Hokksund for modding. Mye frustrasjon var det underveis, men som kjent - når enden er god er allting godt! Og det har jo vært en glimrende tid for å handle brukt hifi her på HFS nå!
Føler meg i mål innenfor budsjettet mitt, eneste jeg har lyst til nå er å selge MF'n og kjøpe en annen preamp. ARC eller Graaf står på ønskelisten..
Anlegget består nå av:
Cary DVD7
Musical Fidelity cdPre24
Audio Research VT100 mk II
Martin Logan Aerius
+
PowerPlant 600 som gir strøm til alt unntatt effekttrinnet.
Ikke de helt nyeste komponentene på markedet altså, men du verden hvor bra det spiller med den rette musikken.
Legger ved noen bilder....som minner meg på at jeg må tørke støv i morgen..
Aronov rørblokker, Powerplant, Delius dac og Etera dipoler ble solgt, mens Mf cdPre'n var et par år på "pensjonat" i Hokksund for modding. Mye frustrasjon var det underveis, men som kjent - når enden er god er allting godt! Og det har jo vært en glimrende tid for å handle brukt hifi her på HFS nå!
Føler meg i mål innenfor budsjettet mitt, eneste jeg har lyst til nå er å selge MF'n og kjøpe en annen preamp. ARC eller Graaf står på ønskelisten..
Anlegget består nå av:
Cary DVD7
Musical Fidelity cdPre24
Audio Research VT100 mk II
Martin Logan Aerius
+
PowerPlant 600 som gir strøm til alt unntatt effekttrinnet.
Ikke de helt nyeste komponentene på markedet altså, men du verden hvor bra det spiller med den rette musikken.
Legger ved noen bilder....som minner meg på at jeg må tørke støv i morgen..
Vedlegg
-
236.8 KB Visninger: 145
-
303.2 KB Visninger: 986
-
408.7 KB Visninger: 173