Forsterkere Hjelp til valg,stor effektforsterker

Realchef

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.03.2006
Innlegg
426
Antall liker
286
Sted
Horten
Torget vurderinger
1
noen som vil komme med mening om pass labs x350.5 vs krell evo302? Har i dag magico s3 mk1, krell evo 222e pre og pass labs x350.5. Vurderer å prøve en krell evo302 istedenfor passen. Hva tenker folk? Trives veldig godt med pass men trigges litt av å prøve noe nytt, og å prøve noe som da skal være matchet med forforsterkeren. Eller bytte forforsterker? Vil gjerne høre fra dere 😊
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.248
Antall liker
9.480
Torget vurderinger
2
Syns det er veldig bra det du har jeg…
 

supercharger2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.07.2003
Innlegg
272
Antall liker
377
Torget vurderinger
1
noen som vil komme med mening om pass labs x350.5 vs krell evo302? Har i dag magico s3 mk1, krell evo 222e pre og pass labs x350.5. Vurderer å prøve en krell evo302 istedenfor passen. Hva tenker folk? Trives veldig godt med pass men trigges litt av å prøve noe nytt, og å prøve noe som da skal være matchet med forforsterkeren. Eller bytte forforsterker? Vil gjerne høre fra dere 😊
Hei, jeg tenker at jeg lurer på hva du ønsker å endre med lyden. Og om det er forsterkerbytte som tar deg dit?
 
  • Liker
Reaksjoner: 666

MFA

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2007
Innlegg
637
Antall liker
1.944
Torget vurderinger
1
En gang, i mitt system skal jeg igjen ha effektforsterker som må stå på gulvet og se bøs ut. Da er de to du nevner hete kandidater, men en sak jeg har lest meg opp på i den senere tid er Plinius sb301. Logikken i ditt system er kanskje å prøve en krell som bør fungere optimalt med pre du allerede har.

mvh Atle
 

Realchef

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.03.2006
Innlegg
426
Antall liker
286
Sted
Horten
Torget vurderinger
1
En gang, i mitt system skal jeg igjen ha effektforsterker som må stå på gulvet og se bøs ut. Da er de to du nevner hete kandidater, men en sak jeg har lest meg opp på i den senere tid er Plinius sb301. Logikken i ditt system er kanskje å prøve en krell som bør fungere optimalt med pre du allerede har.

mvh Atle
Akkurat det jeg har lyst å prøve. Matchende pre og power😊 håper det er et godt valg
 

Harry Stoteles

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2020
Innlegg
2.620
Antall liker
2.742
Sted
Oslo
Torget vurderinger
0
Naim Statement må vel kvalifisere? Og noen av Burmesters greier?
 
Topp Bunn