- Ble medlem
- 28.11.2006
- Antall liker
- 0
Har du tips til kurrante lenker/undelag som ikke koster armer og bein?Knut Runar skrev:...og husk armlenke.....
Statisk elektrisitet er heller ikke bra for ømfintlig komponenter.
Lykke til.
Har du tips til kurrante lenker/undelag som ikke koster armer og bein?Knut Runar skrev:...og husk armlenke.....
Statisk elektrisitet er heller ikke bra for ømfintlig komponenter.
Lykke til.
Overhodet ikke, mjuk og lett bøyelig.everlong skrev:Har ikke Ersa RDS 80 en veldig stiv kabel mellom loddestasjonen og bolten?
Ok, jeg kom innom denne når jeg søkte litt på Ersa RDS-80: http://www.jave.de/blog2/?p=130RJEL skrev:Overhodet ikke, mjuk og lett bøyelig.everlong skrev:Har ikke Ersa RDS 80 en veldig stiv kabel mellom loddestasjonen og bolten?
Grattis! Da har du for resten av livetDa har jeg bestilt meg en Weller WS 81
NEEI, hehe.Scrooge skrev:Den er MYE bedre en Weller sin, så nå kan du angre! ;D
Ja, får håpe detTTmania skrev:Grattis! Da har du for resten av livetDa har jeg bestilt meg en Weller WS 81![]()
Lödtenn 100g 0,6mm
Elektroniktenn för finlödning. Tenndiameter 0,6 mm. Fluss-medel i separata kanaler. Blandning: 60% tenn, 40% bly.
Gratulerer! Håper du blir fornøyd og kanskje gir noen tilbakemeldinger på loddefeelingen.everlong skrev:Da har jeg bestilt meg en Weller WS 81!
...
Så bra. Ser de har slik MED "colabunn" hos Clasern for 55,20 (netbutikken) eller 69,- i butikkeverlong skrev:Kjøpte et slikt i går på Biltema, 49kr tror jeg det kostetMitt kom uten lupe, selv om det på bilde av esken så er også lupen på stativet. Biltema hadde bare blyfritt loddetinn så jeg kjøpte ikke det.