|
Vet ikke om det blir for stort fordi det er 12", men høytalerne er jo store i seg selv, så plass tar de. De spiller som sagt veldig fint også på lavt volum ...12" blir vel kanskje å ta i litt på 15kvm? Ser ut som det kanskje ikke blir de RFene allikevel. Hadde egentlig blitt enig om 2500,- men nå skulle han plutselig ha 4000,- Hadde det vært mk2, så hadde det jo vært ok. Ikke billig, ikke dyrt, men ok.
Virker som et veldig bra kjøp, og gratis frakt rett hjem (iallfall til nærmeste postkontor). Ville absolutt vurdert disse om det var jeg som skulle kjøpe nye høyttalere i denne prisklassenSå også at Dynabel hadde et tilbud på et par Elac høytalere her om dagen; men de lå litt over ditt budsjett. Tilbudet var godt, dog, langt under halv pris!Tror det landet på rundt 5k, mens de egentlig koster 12k ...
Her egentlig vurdert disse veldig selv ... Elac FS 78 Pr. par - DYNABEL AS
Virker som et veldig bra kjøp, og gratis frakt rett hjem (iallfall til nærmeste postkontor). Ville absolutt vurdert disse om det var jeg som skulle kjøpe nye høyttalereSå også at Dynabel hadde et tilbud på et par Elac høytalere her om dagen; men de lå litt over ditt budsjett. Tilbudet var godt, dog, langt under halv pris!Tror det landet på rundt 5k, mens de egentlig koster 12k ...
Her egentlig vurdert disse veldig selv ... Elac FS 78 Pr. par - DYNABEL AS![]()
Kikket enda mer på siden til Dynabel, og det viser seg at de har flere tilbud. De har også et par stativ-høytalere i samme pris og prisreduksjon (demo);Virker som et veldig bra kjøp, og gratis frakt rett hjem (iallfall til nærmeste postkontor). Ville absolutt vurdert disse om det var jeg som skulle kjøpe nye høyttalereSå også at Dynabel hadde et tilbud på et par Elac høytalere her om dagen; men de lå litt over ditt budsjett. Tilbudet var godt, dog, langt under halv pris!Tror det landet på rundt 5k, mens de egentlig koster 12k ...
Enig. Ville også vurdert disse sterkt, i denne prisklassen
At Dynabel er en seriøs & stabil aktør er også et pluss..synes jeg.
Kikket enda mer på siden til Dynabel, og det viser seg at de har flere tilbud. De har også et par stativ-høytalere i samme pris og prisreduksjon (demo);Virker som et veldig bra kjøp, og gratis frakt rett hjem (iallfall til nærmeste postkontor). Ville absolutt vurdert disse om det var jeg som skulle kjøpe nye høyttalereSå også at Dynabel hadde et tilbud på et par Elac høytalere her om dagen; men de lå litt over ditt budsjett. Tilbudet var godt, dog, langt under halv pris!Tror det landet på rundt 5k, mens de egentlig koster 12k ...
Enig. Ville også vurdert disse sterkt, i denne prisklassen
At Dynabel er en seriøs & stabil aktør er også et pluss..synes jeg.
ELAC BS 243.2 Stativh�yttaler - DEMO - DYNABEL AS
_Det_ er problemet; det dukker alltid opp noen gode kjøp!Skulle vel alltids fått plass til 12". De er jo ikke så små de som står her nå heller.
Elac virka jo litt interessantSe om ikke jeg kan få skaffa 1000,- til å putte i budsjettet på et vis. Vet ikke hvordan det er med hifi butikker og black friday? Er jo ikke lenge til det heller, så da kunne det jo dukka opp noen gode kjøp?
Det er vel ikke så dumt å vente litt, da, og Black Friday er jo en dag hvor de virkelig gode tilbudene kan dukke opp, ja. Problemet er vel kanskje da at du må impuls-handle litt, da tilbudet jo kun varer den ene dagen ... Er det 27.november som er Black Friday mon tro?Problemet akkurat nå er at den tusenlappen ekstra er ikke der
Bor jo ikke akkurat "i nærheten" av Dynabel. Samme utfordringen som med alle høyttalerene jeg har sett på finn som står i Oslo. Dynabel har jeg hørt mye om, og så mye som de høyttalerene er satt ned med, så skulle jeg satsa blindt på dem om den ekstra tusenlappen var der.