Hjelp til valg av diffusor (aktører velkomne)

A

ANM

Gjest
Det har jeg, veldig kul høyttaler!:) Tror jeg er nødt til å vente til neste eventuelle gruppekjøp, takk for at du tenker på meg.

Sven_Palvig

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
2.074
Sted
Sjælland. Danmark.
Jeg kan varmt anbefale SMT V-wings. De forbedrer lyden så meget. De giver fornemmelsen af et større rum. Det vil absorbenter ikke gøre. De fjerner lyden, men her bruges lyden til noget fornuftigt. Tre V-wings placeret i den åbning vil være så godt. Men det er altid bedst at prøve sig frem selv. Du kan købe de billiger Pap-wings. De giver noget f det samme, men ikke helt. Havde jeg råd, havde jeg kun SMT Svanø V-wings. De er fantastiske. Jeg er helt vild med dem.
Jeg så en film i søndags og det var så mageløst. Fremragende suveræn lyd i 7.1 Filmen hed The Revenant.

Claes

Medlem
Ble medlem
18.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Kan bara hålla med dig Sven_Palvig, SMT's V-Winges är extremt bra. Jag fick mina nya PC V-Winges förra veckan. Denna nya V-Winge ännu bättre än den gamla V-Wingen. Nu är bottenplattan transparent också och vingarna är finurligt fastskruvade i bottenplattan. Matts har nu fått en finish i världsklass på dessa nya transparenta vingar.
Sjäv har jag 16 st S-Winges bakom mig och 2 st V-winges mellan vägg och Magnepan. Använder Vingen till att förlänga kortslutningsvågnen som sker i basen och får då mer pondus och kropp.

Mvh Claes

Sist redigert:

Claes

Medlem
Ble medlem
18.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Här kommer en länk från e-magasinet Stereo. Där kan ni läsa om Marten Design nya rum med papp-winges och deras ljudfilosofi och tillverkning.

https://stereo-magazine.com/

Claes

Medlem
Ble medlem
18.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Episk med det teglsteinsrommet i den siste linken. Hva som helst​ av akustikktiltak ville nok blitt en forbedring der.
Säkert, men denna kund är estet och vill ha det grafiskt. I detta fall är Transprenta Vingar det perfekta valet!

Mvh Claes

Topp Bunn