Hjelp til kjøp av steroanlegg

O

omholt

Gjest
Gå for Rotelen, da trenger du ikke å tenke på dette med volum begrensningene.
 

Palace

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2003
Innlegg
761
Antall liker
35
Sted
Hagan
Kjøp Rotel'en! Det må da være mulig å sende den i posten? Blir vel billigere enn både buss, tog og bil!
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.507
Antall liker
2.953
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Hiv deg på sykkelen og kjøp!!   :)

Husker å ha sett at denne "gamle" forsterkeren bli sammenlignet av StereoTimes med Creek Destiny som koster 2399 dollar.
 

kakeflekk

Medlem
Ble medlem
16.11.2006
Innlegg
20
Antall liker
0
...da var det på tide å komme tilbake, og bringe topicet til toppen igjen!
Jeg har ikke kjøpt høytalere enda (har ikke penger før 7. januar, bursdagen min :p)
Før jeg kjøper, så ser jeg litt på brukt høytalere.. Jeg har ikke så veldig peiling, så poster de jeg finner her, og lurer på om de er gode.

Er "Jamo D-165" høytalere gode, for 800kr (for paret)?
Er "Paradigm Monitor 9" høytalere gode, for 1500kr (for paret)?
Er "Genexxa 300w" høytalere gode, for 1200kr (for paret)?

Eller er "Dynavoice M65" best, 2500kr ny? :p
 
T

timc

Gjest
Jeg vill gått for Paradigm eller Dynavoice.

Jeg har selv et sett Jamo D265. og de spiller høyt, men ikke pent. Genexxa synes jeg låter forferdelig.

Mvh
 

kakeflekk

Medlem
Ble medlem
16.11.2006
Innlegg
20
Antall liker
0
Er "Energy XL-250" et godt kjøp, for ca. 2000 for paret?
Er "Cerwin Vega E-312" et godt kjøp for ca. 2500 for paret?
 

kakeflekk

Medlem
Ble medlem
16.11.2006
Innlegg
20
Antall liker
0
Borgenvik:
Har allerede forsterker, Rotel RB980, som jeg for ikke så lenge siden kjøpte brukt. Jeg trenger heller ikke CD-spiller, siden det skal kobles til dataen, og jeg regner med at Dynavoice M65 er bedre enn de høytalerne der. :)
Takk for forslaget allikevel.
 

O.J.B

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.11.2004
Innlegg
837
Antall liker
2
De er nok bedre ja, men visste ikke at du ikke skulle ha cd spiller og forsterker! :) Eller at du hadde skaffa deg det :D

MVH
Ole.
 

kakeflekk

Medlem
Ble medlem
16.11.2006
Innlegg
20
Antall liker
0
Hehe, greit det, takk for forslaget allikevel. :)

Er "Infinity SM 155" gode høytalere? Kan kjøpe for 2500kr

(Det jeg legger i gode høytalere, er mye for prisen og/eller bedre enn Dynavoice M65 :p)
 
O

omholt

Gjest
Dynavoice M-65 ble kåret til årets budsjett høyttaler i Lyd&Bilde.
 

yasman

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.10.2006
Innlegg
1.703
Antall liker
296
Sted
Grenland
Torget vurderinger
13
Hei,

3000,- for et vellydende anlegg var lite....
Kan du øke dette, så kan jeg tilby deg en NAD c370 på 2*120, EISA vinner samt Mission M71 bokhøyttalere tot. nypris ca 8000,- til 4000,- Dette er MYE lyd for pengene, begge komponentene har fått topp anmeldelser. Send meg ev. en mail pbf@cho.no
 
O

omholt

Gjest
Hei,

3000,- for et vellydende anlegg var lite....
Kan du øke dette, så kan jeg tilby deg en NAD c370 på 2*120, EISA vinner samt Mission M71 bokhøyttalere tot. nypris ca 8000,- til 4000,- Dette er MYE lyd for pengene, begge komponentene har fått topp anmeldelser. Send meg ev. en mail pbf@cho.no
Hjelper å lese tråden før man svarer.....
 

Palace

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2003
Innlegg
761
Antall liker
35
Sted
Hagan
Med Patosene (innlegg over) tror jeg du får høyttalere som i ren hi-fi kvalitet overgår de andre alternativene ifht. til pris. Men du får nok mere trøkk med f.eks Dynavoice
 

General8

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.07.2005
Innlegg
644
Antall liker
0
Hehe, greit det, takk for forslaget allikevel. :)

Er "Infinity SM 155" gode høytalere? Kan kjøpe for 2500kr

(Det jeg legger i gode høytalere, er mye for prisen og/eller bedre enn Dynavoice M65 :p)
SM 155. Lurer på om ikke det var de HT jeg hadde sammen med rotel`en de første åra.
Ganske store HT da..? Hvor stort rom skal du spille i?
Hvis du har et lite rom ville jeg nok gått for de patos`ene litt lenger nede i tråden, men i et stort rom ville jeg gått for Infinity. Hvis jeg ikke husker feil gav jeg ni tusen for de. Ca ti år siden, men jeg ville tro de fremdeles duger.
Har i senere tid hørt om membran-oppheng som har gått i oppløsning på enkelte Infinity HT. Du bør kanskje sjekke dette før du event. slår til.

Mvh...
 
Topp Bunn