Hjelp meg å finne! (Larry Garner)

JH

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.01.2005
Innlegg
624
Antall liker
3
Spotify er fint. Man snubler over masse gode bluesplater, og de fleste er å finne her hjemme. Men jeg har kommet over ei plate som viser seg å være litt vond å finne. Plata er med Larry Garner og heter "You Need To Live A Little". Eneste jeg har funnet er på Amazon, men £28 for en enkelt CD syns jeg var litt i overkant. Noen som vet hvor jeg kan finne denne skiva til en mer overkommelig sum? (inn og utland)

Og for ordens skyld: IKKE MP3-nedlasting :)
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
JH skrev:
Spotify er fint. Man snubler over masse gode bluesplater, og de fleste er å finne her hjemme. Men jeg har kommet over ei plate som viser seg å være litt vond å finne. Plata er med Larry Garner og heter "You Need To Live A Little". Eneste jeg har funnet er på Amazon, men £28 er en enkelt CD syns jeg var litt i overkant. Noen som vet hvor jeg kan finne denne skiva til en mer overkommelig sum? (inn og utland)

Og for ordens skyld: IKKE MP3-nedlasting :)
Prøv dennelinken play.com. (8 pund)
http://www.play.com/Search.aspx?sea...+Garner&page=search&pa=search&go.x=34&go.y=10

SORRY MP3 320kbits
 

JH

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.01.2005
Innlegg
624
Antall liker
3
Takk for det!

Så først bare den ene brukte de hadde til £16.67, men ser at MP3-nedlastingene deres er på 320 kbps. Skulle vel kanskje tilsi hyfsat kvalitet det. MEN, det er liksom noe eget å ha ei plate med org. cover om du skjønner :)
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Dette ser ulovlig ut men her er linken
http://www.nowtorrents.com/torrents/larry-garner-you-need-to-live-a-little-(1995)-retail-cd.html
 

JH

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.01.2005
Innlegg
624
Antall liker
3
Hehe, vi må jo strekke loven litt innimellom 65finger ;)
 

JH

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.01.2005
Innlegg
624
Antall liker
3
Takk for linkene -morten-!

Men hvordan i alle dager kan noen ta $70 for en vanlig cd?? Innlagt gull i den kanskje?? ;D
 
Topp Bunn