HJELP! Kasser til vinyl!

Elevatoo

Medlem
Ble medlem
13.07.2007
Antall liker
0
Er det noen som vet om kasser som egner seg til vinyloppbevaring?
Krav / ønske: Materiale plast eller tre - lokk - må kunne stables - ikke større enn at de kan håndteres med "normal" muskelkraft.

Har pr. i dag ikke mulighet for å ha mer enn et passende utvalg vinyl framme, derfor er jeg på utkikk etter et letthåndterlig "fjernlagersystem" hvor vinylen er trygt oppbevart og samtidig enkel å få tak i.

Elevatoo ;)

b@s

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.09.2007
Antall liker
1
Bruker selv Expedit hylle fra Ikea til mine. Vet at det finnes kasser til denne hyllen, mulig disse kan funke.

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
melkekasser fra tine?
Mekke en lokkløsning selv, kanskje?

Elevatoo

Medlem
Ble medlem
13.07.2007
Antall liker
0
Takk for innspill!
Expedit-kassene har jeg sjekket ut tidligere og de er dessverre 3-4 cm for lave. Synd, ellers hadde de vært ypperlige.
Meierikasser gjenstår å sjekke, skal snike meg inn i kjølerommet i nærbutikken bevæpnet med tommestokk.

Har fått interresant tips om plastkasser med støvtett lokk som tar 140 - 150 vinylplater og som kan stables i "system. Disse høres lovende ut og skal sjekkes ut når jeg får nærmere info på dem.

Ole M. ;)

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Her er mitt stalltips:
http://www.protected.de/200/cgi-bin/shop.dll?anbieterid=1

Svært ryddig firma å handle med. Leverer på under ei uke. Selvsagt blir det endel i frakt og mva (de trekker fra den tyske). Likevel syns det jeg er verdt å betale litt ekstra for dedikerte produkter, som tar minst mulig plass.

Selv bruker jeg singelkasser i papp/m lokk. Kan stables mange i høyden hvis nødvendig. Utrolig robust og solid patent.

Sånn ser det ut hjemme hos meg:
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=33733.0

Elevatoo

Medlem
Ble medlem
13.07.2007
Antall liker
0
Glimrende, her var det flere ypperlige kandidater!

Plastkassene med hengslet lokk så jeg faktisk ved en tilfeldighet i Drammen i dag da jeg var på klesinnkjøp. Stod en hel stabel av dem med nye klær i inne i butikken, så de fikk jeg tatt i nærmere øyesyn inntil en mistenksom ansatt begynte å sirkle rundt meg. Trodde jeg var en potensiell klestjuv ;D

Elevatoo ;)

Topp Bunn