Hjelp for å finne NAD C272 ?

kennethS

Fersking
Ble medlem
30.10.2013
Innlegg
3
Antall liker
0
Hei, jeg har en nad c272 effektforsterker men jeg trenger en til for brokobling. jeg har prøvd lykken ca overalt uten å få tak i denne forsterkeren, håpte at noen her kan hjelpe meg? noen som vet om en slik forsterker som trenger et nytt hjem? ta kontakt snarest :)
 

sjokolade7

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.05.2013
Innlegg
447
Antall liker
57
Sted
Hardanger
Torget vurderinger
1
Det ligger to på finn.no mener jeg, om ikke de er solgt.


Ser nå at den ene var solgt men den jeg linker til her kan vel enda være til salgs. Hvis du ikke skulle finne noen så er vel effektdelen i C372 identisk og kan vel også brokobles?
 
Sist redigert av en moderator:

kennethS

Fersking
Ble medlem
30.10.2013
Innlegg
3
Antall liker
0
tydligvis ganske umulig å få tak i denne typen :/ jeg har prøvd meg på de på finn.no . hadde en avtale med han ene, han skulle sende den på lørdag, tirsdag fikk jeg enedelig tak i han igjen men da skulle han plutselig selge hele anlegge til noen andre, så det var litt små irriterende. men men.. vil helst ha 2stk c272 :)
 

sjokolade7

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.05.2013
Innlegg
447
Antall liker
57
Sted
Hardanger
Torget vurderinger
1
Jeg ville holdt utkikk, også på ebay. Så lenge det er 220-230v så går det bra og det er ikke tollavgifter på elektronikk så vidt jeg vet, eller noe i den dur, jeg har ihvertfall ikke betalt noen og jeg kjøpte nettopp en effektforsterker i fra England. Ofte rimeligere også:)
 

kennethS

Fersking
Ble medlem
30.10.2013
Innlegg
3
Antall liker
0
jepp:) ser der ligger en på ebay men selvsagt american volt :/ får vel smøre meg med litt mer tålmodighet ser det ut for ja hehe.
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.082
Antall liker
10.485
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Direkte linking til bruktannonser er ikke tillatt jfr. regelverket. Et innlegg er fjernet og ett redigert.
 
Topp Bunn