HiFi er en lettere (?) nevrotisk hobby. Det vet de fleste av oss ganske mye om. For min egen del er det ganske enkelt.Jeg har det jeg skal ha av utstyr,de siste små oppgraderingene er foretatt og jeg er i det hele tatt veldig fornøyd om dagen. Det er solskinn og brede smil i sweetspot. Så lenge alt virker ! I det siste halvåret har jeg fått et tiltagende problem med brum, og de fleste jeg har nevnt dette for, påpekte som sant var at det var en stund siden jeg hadde skiftet utgangsrør. Nye ble anskaffet, og joda, støyen var ikke på langt nær så plagsom, men helt tyst var det ikke.Sånn har det vært i tre uker. I går brummet det så kraftig i høyttalerne at jeg gav opp og slo av alt sammen.Så ille har det aldri vært.
Jeg bruker en JJ 322 / cj Premier Ten som jeg er ekstremt godt fornøyd med, og grøsser ved tanken på å flytte 50 kg forsterker og 15 kg preamp, men må den på service, så må den. Derfor, over til det sikkkert litt naive spørsmålet. Noen som har råd, tips, erfaringer og kunnskap? Gjerne i Bærumsområdet! Dette er til å bli frynsete av, og tre uker uten forsterker er ikke akkurat noe jeg fristes av......... :-\
For ordens skyld; rørene er nye, det brukes kun nettkabler av svært god kvalitet og filterskinne fra Furutech.
Jeg bruker en JJ 322 / cj Premier Ten som jeg er ekstremt godt fornøyd med, og grøsser ved tanken på å flytte 50 kg forsterker og 15 kg preamp, men må den på service, så må den. Derfor, over til det sikkkert litt naive spørsmålet. Noen som har råd, tips, erfaringer og kunnskap? Gjerne i Bærumsområdet! Dette er til å bli frynsete av, og tre uker uten forsterker er ikke akkurat noe jeg fristes av......... :-\
For ordens skyld; rørene er nye, det brukes kun nettkabler av svært god kvalitet og filterskinne fra Furutech.