Hizbollah i sin fulle rett?

Handler Hizbollah i sin fulle rett?

• Ja

Stemmer: 0 0.0%
  • Nei

Stemmer: 0 0.0%

• Totalt antall stemmer
    0

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Z

Zomby_Woof

Gjest
    Takk Affa.

Jeg håper det er i fleip at fem stykker så langt har svart ja.

Vedlegg

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    10.011
    Torget vurderinger
    1
    Nei, Hizbollah er ikke en gang en stat, men en organisasjon som kan om de finner det for godt, re-organisere seg i prinsippet hvilken som helst stat.

Mvh.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2006
    Antall liker
    0
    Det er selvsagt ingen som er "i sin fulle rett" når de dreper tilfeldige sivile.

Honkey

Vedlegg

bber

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2005
    Antall liker
    20
    Resultatet tyder på noen grad av gangsyn hos et flertall av dem som har stemt. Det er jo en begynnelse.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Jeg for min del er sjokkert over at 16.6 % p.t. faktisk har svart ja på denne.

bber

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2005
    Antall liker
    20
    Det er selvsagt ingen som er "i sin fulle rett" når de dreper tilfeldige sivile.

Honkey
    Jeg håper ikke anførselstegnene du bruker skal indikere at du mener de har en eller annen form for rett (men riktignok ikke "sin fulle rett") til å drepe tilfeldige Israelere. Jødiske liv teller så vidt jeg forstår lite for mange her, men så ille står det vel ikke til herr Honkey?

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Samme her BT. Men som sagt håper (og tror) jeg at dette er fleip. 16.6% er jæ*** mye når man oversetter det til trusselnivå. Man trenger ingen stat i ryggen for å spre ødeleggelse.

realist

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    299
    Takk Affa.

Jeg håper det er i fleip at fem stykker så langt har svart ja.
    Krekar, kona til Krekar, broren til Krekar, Brynjar Mehling, Kristin Halvorsen....

wotg

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2005
    Antall liker
    5
    Ni stykker har svart at hizbollahs handlinger kan rettferdiggjøres. jeg viste ikke at Mullah krekar og hans familie var medlemer av HFS...

K

knutinh

Gjest
    Jeg håper ikke anførselstegnene du bruker skal indikere at du mener de har en eller annen form for rett (men riktignok ikke "sin fulle rett") til å drepe tilfeldige Israelere.  Jødiske liv teller så vidt jeg forstår lite for mange her, men så ille står det vel ikke til herr Honkey?
    Jeg har aldri noensinne sett noe som tyder på at folk her på forumet mener at Israelske menneskeliv er verdt mindre enn andre. Har du?

-k

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn