|
Jeg må si meg enig med de andre her i tråden, likte boka bedre enn filmen. Når det er sagt, er det faktisk verdt å ta en titt på filmen ogsåhavar skrev:High Fidelity; hva dreier det seg om..?
Musikk, kvinnfolk og lister over de to til bruk og misbruk i diverse sammenhenger. Hovedpersonen driver en platesjappe og blir lovesick. Anbefales absolutt og boka er best. Men det tror jeg gjelder for de aller fleste slike filmatiseringer? Kan ikke på stående fot komme på noen tilfeller hvor jeg likte filmen bedre, ihvertfall.havar skrev:High Fidelity; hva dreier det seg om..?
Jeg vet en film som er bedre enn boka: "Diva" av Jean-Jacques Beinex fra 1981, en triller basert på en roman av samme navn, kiosklitteratur av verste slag. Men fy flate for en film ;Djowil skrev:[...
Kan ikke på stående fot komme på noen tilfeller hvor jeg likte filmen bedre, ihvertfall.
...og Jaws (Haisommer). Boka er bra den, men filmen- ;D en klassiker.Trond Kjetil skrev:Jeg vet en film som er bedre enn boka: "Diva" av Jean-Jacques Beinex fra 1981, en triller basert på en roman av samme navn, kiosklitteratur av verste slag. Men fy flate for en film ;Djowil skrev:[...
Kan ikke på stående fot komme på noen tilfeller hvor jeg likte filmen bedre, ihvertfall.
Ikke lest boken men Diva er en superb film! Men en som kom med et utilgivelig teit cover som sikkert skremte de fleste fra å leie den på video.Trond Kjetil skrev:Jeg vet en film som er bedre enn boka: "Diva" av Jean-Jacques Beinex fra 1981, en triller basert på en roman av samme navn, kiosklitteratur av verste slag. Men fy flate for en film ;Djowil skrev:[...