C
cruiser
Gjest
Er vel fortsatt endel adyton elektronikk produksjon hos ASTI i Selbu?
Dette er jeg sikker på da alle mine er levert til meg uterminert.Kasta mine 15 år siden så har ikke mulighet for å ta bilde; har du skrudd av stikket og sjekket?EC sine strømkabler har jeg ikke sett som solid -core og dem har eg mange av så hvorfor må en styre unna?De EC strømkablene med oransje stikk; steinulovlig og rene brannfeller da det ble brukt solid-core.. Styr unnaMye som skjer på Inderøya. Syns å huske at en av Per Abrahamsens sønner bor der også. For noen år siden drev han å produserte strøm- og interconnectkabler under varemerket Electrocompaniet. Har fremdeles et par eksemplarer liggende et sted, tror jeg.
Det mest interessante i artikkelen i Teknisk Ukeblad var at det ble avslørt at det snart kommer et "billigmerke" med utstyr som har samme filosofi som Adyton.
Asle Kvernmark er vel fortsatt teknisk leder på Asti, så jeg tror nok at Adyton fortsattEr vel fortsatt endel adyton elektronikk produksjon hos ASTI i Selbu?
Morsomt, er jo Hortensgutt, men dette visste jeg ikke.Jeg tror det ble produsert i Horten så lenge Rolf Olstad fortsatt drev på. Han stod vel bak designet på klassikerne Cordis 1.6, Modus, Temper, Opera og ikke minste Cordis 3B
hei cruiserOk, ifølge nettsiden er han ikke det Kontaktpersoner – ASTI
Jeg har da hatt disse med oransj kontakt. Tre tvinnede par til strømmen, og et til jord om jeg minnes rett. Få kordeler, 7 kanskje? i hver av lederne, men ikke solid kåre.Dette er jeg sikker på da alle mine er levert til meg uterminert.Kasta mine 15 år siden så har ikke mulighet for å ta bilde; har du skrudd av stikket og sjekket?EC sine strømkabler har jeg ikke sett som solid -core og dem har eg mange av så hvorfor må en styre unna?
Han drev å sysla med noe høyttalergreier også, under navnet Phsyco Acoustic. Bl.a kasser i Corian og mellomtone i dipol. Fikk mye god tilbakemelding, men det stoppet opp etterhvert. Mulig det er noen der ute som har noen høyttalere?
hei cruiserOk, ifølge nettsiden er han ikke det Kontaktpersoner – ASTI
Du har sikkert rett. Jeg skal sjekke?
Kommer tilbake etter at jeg har fått tak i Asle.
Mener og huske at Asle overtok etter Pål Berglund i Asti?
Dengang var de i hvertfall teknisk sjef, så vidt jeg husker?
Pål Berglund er dessverre ikke blandt oss mer.
Kan bekrefte at Asle Kvermark fortsatt er teknisk sjefAsle Kvernmark er vel fortsatt teknisk leder på Asti, så jeg tror nok at Adyton fortsattEr vel fortsatt endel adyton elektronikk produksjon hos ASTI i Selbu?
settes sammen på Asti i Selbu.
Asle's firma Elektronikkservice Trondheim brukes av Aslehei cruiserOk, ifølge nettsiden er han ikke det Kontaktpersoner – ASTI
Du har sikkert rett. Jeg skal sjekke?
Kommer tilbake etter at jeg har fått tak i Asle.
Mener og huske at Asle overtok etter Pål Berglund i Asti?
Dengang var de i hvertfall teknisk sjef, så vidt jeg husker?
Pål Berglund er dessverre ikke blandt oss mer.
Asle driver vel Elektronikkservice Trondheim, på Hell, eller?
Da må jeg beklage. Har som nevnt ikke kabelen lengre så kan ikke dobbelsjekke.Jeg har da hatt disse med oransj kontakt. Tre tvinnede par til strømmen, og et til jord om jeg minnes rett. Få kordeler, 7 kanskje? i hver av lederne, men ikke solid kåre.Dette er jeg sikker på da alle mine er levert til meg uterminert.Kasta mine 15 år siden så har ikke mulighet for å ta bilde; har du skrudd av stikket og sjekket?EC sine strømkabler har jeg ikke sett som solid -core og dem har eg mange av så hvorfor må en styre unna?
Det tror jeg du forstår ikke blir det samme. PR er fastmontert og ligger i ro. En bevegelig ledning er nettopp det. Da kan kordellene knekke/skades i bruk. Og det spiller ingen rolle hvordan det benyttes i enkelttilfeller. Bevegelig ledning skal tåle forventet bruk.tre kordeler til hver av fasene og en til jord.
Hvorfor er det mere brannfarlig enn vanlige kabler?
Isåfall må jo PR spikra på vegg være livsfarlig......