High end???

ogla

Prepare to be baffeled!
Ble medlem
18.08.2010
Antall liker
742
Sted
Sola
Torget vurderinger
18
Jeg venter på en 59 som i skrivende stund er i posten. Har nå dp 62 l og gleder med til å oppgradere til 59:)
Fortell hvordan det går!
Hei grammofon:)
har hatt DP 59 i mitt eie noen dager nå og er kjempefornøyd med den!
i forhold til 62 ( som er en flott og god spiller ) så byr den på mere av alt egentlig, mørkere bakgrunn og derav bedre perspektiv/luft mellom instrumentene i opptaket, mere definert bass og crispyere diskant. Vel listen fortsetter som jeg sier, mer av alt og i tillegg er den enda nemmere å betjene enn 62 som er meeget brukervennlig. Akkurat det beror litt på knappene man trykker på ved start/stopp og heving/senking av arm samt at magefølelesen med produktet er godt. Her kommer et par bilder av helligdommen hehe;)

Vedlegg

Sist redigert:

nissen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.12.2007
Antall liker
15
Torget vurderinger
1
Lekre bilder.Kult med hvit vinyl.lig at du er fornøyd:)

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.09.2009
Antall liker
3.962
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
7
Ai, ai, ai - skal si det var et pent oppsett! Jeg har selv "fattigmannsutgaven" DP-47F i stueanlegget. Den er ikke like bra som Rega P9/RB1000/Apheta som jeg har i hovedanlegget, men den er pen og morro, så jeg skjønner godt at det går an å leve lykkelig med en DP-59L som primær kilde!

ogla

Prepare to be baffeled!
Ble medlem
18.08.2010
Antall liker
742
Sted
Sola
Torget vurderinger
18
Må gjøre noe litt klarere hvis jeg kanskje er litt vel entusiastisk over den nye spilleren selvsagt med god grunn, men DP 62 L som jeg skrev er en flott og god spiller, er nettopp det og de forskjellene mellom produktene er ikke kvantesprang akkurat, men derimot de nyansene en forventer i hobbyen når man går et hakk opp hva utstyr angår.
En fornuftig oppgradering.

rorres

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.04.2006
Antall liker
2.335
Torget vurderinger
29
Hvordan fungerer Akustikkplatene?:)
Har 2 stk igjen selv, som jeg ikke har hengt opp ennå.

rorres

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.04.2006
Antall liker
2.335
Torget vurderinger
29
Jeg venter på en 59 som i skrivende stund er i posten. Har nå dp 62 l og gleder med til å oppgradere til 59:)
Fortell hvordan det går!
i forhold til 62 ( som er en flott og god spiller ) så byr den på mere av alt egentlig, mørkere bakgrunn og derav bedre perspektiv/luft mellom instrumentene i opptaket, mere definert bass og crispyere diskant. Vel listen fortsetter som jeg sier, mer av alt og i tillegg er den enda nemmere å betjene enn 62 som er meeget brukervennlig. Akkurat det beror litt på knappene man trykker på ved start/stopp og heving/senking av arm samt at magefølelesen med produktet er godt. Her kommer et par bilder av helligdommen hehe;)
Har 2 stk igjen selv, som jeg ikke har hengt opp ennå.​

ogla

Prepare to be baffeled!
Ble medlem
18.08.2010
Antall liker
742
Sted
Sola
Torget vurderinger
18
Fortell hvordan det går!
Har 2 stk igjen selv, som jeg ikke har hengt opp ennå.​
Hei rorres, jo de fungrer bra de, kan vel være omtrent samme resultat som da jeg hadde glava akustikkplater men echohush som er avbildet bevarer nok mere av klangen da de reflekterer litt samtidig som de demper tilstrekkelig til at det blir et 'lunt' resultat:)
Er godt fornøyd med dem, og så ser de litt bra ut også:)

Topp Bunn