High End München 2024

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
3.988
Antall liker
10.623
Sted
Skien
Jays fra Jays Audiolab var på messa får første gang!
Er klart en mye bedre messe enn de som er i USA i følge han.
Litt artig høre hvor mye han skryter av München messa i forhold til feks AXPONA.
Vi er heldige som kun har to timers flytur fra Oslo til verdens råeste Hi-fi messe!


Mvh: Espen L
 

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Innlegg
1.661
Antall liker
3.088
En reklamemail fra Norwegian tidligere i dag fikk meg til å sjekke München-billetter. Der var prisen godt over 2000 kroner tur-retur. SAS var også på selger'n med «ekstra gunstige priser», men skulle ha et par tusen én vei. Så fant jeg på å sjekke Lufthansa. Her er det jeg fant:

Lufthansa mai 2024.jpg
 

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
3.988
Antall liker
10.623
Sted
Skien
En reklamemail fra Norwegian tidligere i dag fikk meg til å sjekke München-billetter. Der var prisen godt over 2000 kroner tur-retur. SAS var også på selger'n med «ekstra gunstige priser», men skulle ha et par tusen én vei. Så fant jeg på å sjekke Lufthansa. Her er det jeg fant:

Vis vedlegget 951412
Takk for tips Bulter`n
Denne gangen skal jeg være på messa fra torsdag til søndag.
Gleder meg stort til verdens råeste hifimesse.
Men nå er det først Warszawa messa for oss om noen uker.
Blir fint å treffe deg igjen Bulter.


Mvh: Espen L
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.975
Antall liker
6.131
Torget vurderinger
32
Jeg fikk presseakkrediteringen for et par dager siden. Jeg drar nedover onsdag ettermiddag, og hjem igjen søndag ettermiddag, og skal bo nede i sentrum på Hotel Schlicker.
 

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Innlegg
1.661
Antall liker
3.088
Billetter i boks! Hyggelig at det blir en gjeng i år igjen. Bare å glede seg!

Jeg har booket på Rilano 24/7 i Domagkstrasse i år. De rekker dessverre ikke å få åpnet nye Haxnbauer i tide, som nå skal hete Haxnbäurin.
 

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
3.988
Antall liker
10.623
Sted
Skien
Billetter i boks! Hyggelig at det blir en gjeng i år igjen. Bare å glede seg!

Jeg har booket på Rilano 24/7 i Domagkstrasse i år. De rekker dessverre ikke å få åpnet nye Haxnbauer i tide, som nå skal hete Haxnbäurin.
Hotell bestilt i dag.
Da sees vi på Rilano hotell Bulter 👍

Mvh: Espen L
 

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.04.2007
Innlegg
998
Antall liker
1.038
Sted
Porsgrunn
Da er hotell og flybilletter bestilt til årets High End, det gledes. Det blir Rilano som vanlig og Norwegian til en forandring. Ned på torsdag og hjem på søndag. Da rekker man noen timer på torsdag og nesten hele søndagen før man reiser hjem.
 

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
3.988
Antall liker
10.623
Sted
Skien
Da er hotell og flybilletter bestilt til årets High End, det gledes. Det blir Rilano som vanlig og Norwegian til en forandring. Ned på torsdag og hjem på søndag. Da rekker man noen timer på torsdag og nesten hele søndagen før man reiser hjem.
Ser ut som vi blir flere en vi har vært på mange år fra Grenland lydlaug denne gang.
Dette blir gøy 🎶🎶🎶🎶

Mvh: Espen L
 

toneset2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.01.2009
Innlegg
200
Antall liker
203
Jeg henger meg også på, selv om jeg nok ennå er å betrakte som dekksgutt i OAS-sammenheng. Reiser sammen med kompiser og skal bo ute i Nymphenburg, men takker selvsagt ja om jeg skulle bli invitert til felles middag.
 

Sgt Pepper

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.07.2016
Innlegg
178
Antall liker
335
Sted
Rogaland
Torget vurderinger
1
Forstår jeg det rett at bare lørdag og søndag er åpent for vanlige folk (vi som ikke har pressekort)?

(Spør om dette siden så mange reiser allerede torsdag)
 
Sist redigert:

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.975
Antall liker
6.131
Torget vurderinger
32
Forstår jeg det rett at bare lørdag og søndag er åpent for vanlige folk (vi som ikke har pressekort)?

(Spør om dette siden så mange reiser allerede torsdag)
Ja. Det ble endret fra en til to bransjedager for noen år siden.
 

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
3.988
Antall liker
10.623
Sted
Skien
Er genial denne appen!
Legge inn det man vil høre på "favoritter" i appen, gjorde til at jeg fikk hørt absolutt det jeg hadde bestemt på forhånd jeg ville høre i fjor. Favoritter er allerede nå lagt inn og klart får i år, Espen L liker å være forberedt :geek:
Det er god oversikt over haller og hvilket rom de forskjellige står ,i appen.
Dæven... å jeg gleder meg :love:

PS! Som de siste 14 - 15 gangene så blir tradisjonen med middag sammen på lørdagskveld.
Med de hyggelige herrene fra Oslo Vinylklubb og OAS 🍻🍺🥂🍷🍾
Vi blir 4 mann fra Grenland Lydlaug dette året.

Nærmer seg nå karer 🎼🎼


Mvh: Espen L
 
Sist redigert:
Topp Bunn