High End München 2017

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Da er det klart: Neste års München-messe går fra 18. til 21. mai. Det er bare å begynne forberedelsene!

    Et par nostalgiglimt fra 2016:

    image.jpg
    image.jpg
     
    Sist redigert:

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Årets pre-jackxulate tråd! - and I luv it!
    Er nå med på alt!, inkludert øl-stafett med begge henda hos vår venn vis-a-vis.
    Noe jeg derimot *ikke* applauderer er Brumlemeister i en merce-slede (la gå i en bimmer).

    Sees vi i avgangshallen tidlig, tidlig 18.mai erlandsen, i pubben v gate'n - så holder vi promillen vedlike fra 17?!?

    cheers!
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Årets pre-jackxulate tråd! - and I luv it!
    Er nå med på alt!, inkludert øl-stafett med begge henda hos vår venn vis-a-vis.
    Noe jeg derimot *ikke* applauderer er Brumlemeister i en merce-slede (la gå i en bimmer).

    Sees vi i avgangshallen tidlig, tidlig 18.mai erlandsen, i pubben v gate'n - så holder vi promillen vedlike fra 17?!?

    cheers!
    Her har vi en plan, JackX. Tidligst mulig!
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.216
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Båndspilleren ble vel brukt på disse. Kanskje de får plass i reisevesken :D

    image.jpg
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    Kan vi bruke denne til forflyttning i lufrommet over gateplan i Munchen i 2017?

    DSC_0138.jpg


    Blir kanskje litt dårlig plass til "lomme" Nagra anlegget, men mitt "lommeanlegg" kan vi ha i baksetet :rolleyes:

    DSC_0129.jpg
     
    Sist redigert:

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.706
    Antall liker
    602
    Torget vurderinger
    10
    Har allerede kjøpt billett og hotell.
    Håper Ocean Way er der i år..snakket med Allan Sides i 2015, han var en artig og entusiastisk kar. Fantastiske høytalere, blant mine favoritter
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.587
    Antall liker
    2.182
    Bør vel dra 17de? Er det flere som ikke har forpliktelser - så vi kommer av gårde i fornuftig tid?
    Er jo viktig å sjekke ut om Biergarten har nok øl, og om "vår mann på hjørnet" har nok sur rødvin - mmm. Det er jo hele tida noe!
    Mvh
    JMK
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.587
    Antall liker
    2.182
    oj - det hadde jeg ikke tenkt på en gang. klart litt feiring kan gjøres på fly og i Munchen. Når jeg tenker meg om - så har jeg nok vært utenlands den 17de i allefall fem / seks ganger. Det gikk jo fint.
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    Bør vel dra 17de? Er det flere som ikke har forpliktelser - så vi kommer av gårde i fornuftig tid?
    Er jo viktig å sjekke ut om Biergarten har nok øl, og om "vår mann på hjørnet" har nok sur rødvin - mmm. Det er jo hele tida noe!
    Mvh
    JMK
    Biergarten har nye eiere, og annet øl, men går neppe tom med det første. Så bare rolig jamakr.
    "Vår mann på hjørnet" (eller midt på kvartalet) skal nå ha ekstra MYE sur og gåen rødvin siden han i år ble valgt bort fremfor den lokale lille italienske sjappa i motsatt retning. Man er ved dette etablisement sikrere på og ikke få sur vin.

    Jeg antar at jeg tar flyet ned den 18de mai, da jeg ikke har tilgang til messa på torsdag, samt har noen forpliktelser på sjotta mai.
    I tillegg hater jeg som kjent å stå opp tidlig :rolleyes:
    Takk for seg
     
    Sist redigert:

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Blie en behagelig kort arbeidsuke, det der.
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.587
    Antall liker
    2.182
    Innser at å reise 17de blir i overkant tidlig. Blir nok senere på meg. Tror dog jeg holder på Rilano, hvis jeg blir "alene" der.
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    Innser at å reise 17de blir i overkant tidlig. Blir nok senere på meg. Tror dog jeg holder på Rilano, hvis jeg blir "alene" der.
    Mvh
    JMK

    Alene på Rilano blir du nok ikke. Karmana er allerede booket inn, og jeg har da slettes ikke tenkt å bo noen andre steder selv.
    Vi kan ikke ha jamakr vinglende rundt i Schwabing sent og tidlig i stadige forsøk på å drikke seg ned med et par øl vet du.
    Noen må ta ansvar for at de finner riktig rom, og ikke bare nærmeste alkove sånn ut på morrakvisten :rolleyes:
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.587
    Antall liker
    2.182
    Alene på Rilano blir du nok ikke. Karmana er allerede booket inn, og jeg har da slettes ikke tenkt å bo noen andre steder selv.
    Vi kan ikke ha jamakr vinglende rundt i Schwabing sent og tidlig i stadige forsøk på å drikke seg ned med et par øl vet du.
    Noen må ta ansvar for at de finner riktig rom, og ikke bare nærmeste alkove sånn ut på morrakvisten :rolleyes:
    Dette min venn - dette tror jeg blir mer enn veldig bra !
    Mvh
    JMK
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Da er fly og hotell booket for High End 2017! Det blir en kjapp tur for mitt vedkommende i år, ned fredag morgen og hjem søndag kveld. Men jeg får med meg fellesmiddagen på lørdag!! :rolleyes:
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    elandsen, send inn forslag til bespisning til klubbkomitèen.
    Fjorårets Der Pschorr tror jeg vi kan anse for å være et avsluttet kapittel.
    Bråkete, dyrt, dårlig service, samlebånd osv.
    Kanskje vi bør ta en tur til Haxenbauer i år med våre svinske tanker :rolleyes:
    Lenge siden vi har vært der.
    Meg om det!
     
    Sist redigert:

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    elandsen, send inn forslag til bespisning til klubbkomotèen.
    Fjorårets Der Pschorr tror jeg vi kan anse for å være et avsluttet kapittel.
    Bråkete, dyrt, dårlig service, samlebånd osv.
    Kanskje vi bør ta en tur til Haxenbauer i år med våre svinske tanker :rolleyes:
    Lenge siden vi har vært der.
    Meg om det!
    Haxnbauer er jeg med på, Power! Blir ikke mye bedre enn dette :p

    hax.jpg
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.587
    Antall liker
    2.182
    Hotell er bestilt - bestiller fly en gang neste uke. Blir fredag ned og hjem mandag. Det gir litt mer ro over det hele. Slutten på søndagene kan jo både være heftige og gi litt eksklusive "visninger". Gleder meg allerede - og håper mange gamle kjente blir og se - (og at det blir nye å bli kjent med).
    Maten er viktig, og her finnes det jo ulike interesser. Bør gå an å få dekket det meste ila dagene.
    Mvh
    JMK
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.970
    Antall liker
    10.453
    Sted
    Skien
    Hotell er bestilt - bestiller fly en gang neste uke. Blir fredag ned og hjem mandag. Det gir litt mer ro over det hele. Slutten på søndagene kan jo både være heftige og gi litt eksklusive "visninger". Gleder meg allerede - og håper mange gamle kjente blir og se - (og at det blir nye å bli kjent med).
    Maten er viktig, og her finnes det jo ulike interesser. Bør gå an å få dekket det meste ila dagene.
    Mvh
    JMK
    Bestilte du på Rilano Jamakr?


    Mvh: Espen L
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.587
    Antall liker
    2.182
    Bestilte du på Rilano Jamakr?


    Mvh: Espen L
    Yepp - Rilano.
    Kan forstå de som søker noe nytt i sentrum, men jeg er litt konservativ på dette, Ordnung muss sein. Og, Biergarten går jeg ikke glipp av frivillig - selv med nye eiere.
    Håper vi sees.
    Mvh
    JMK
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Hyggelig at du tar turen, Jamakr! Jeg bor i sentrum, men stikker gjerne innom Biergarten likevel. Godt øl til uslåelig pris! :cool:
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.587
    Antall liker
    2.182
    Hyggelig at du tar turen, Jamakr! Jeg bor i sentrum, men stikker gjerne innom Biergarten likevel. Godt øl til uslåelig pris! :cool:
    Som skrevet - jeg kan forstå det. Men, innerst inne er jeg fordømt lite fleksibel på å finne på andre løsninger enn de som har fungert før. På den annen side klarer vi oss godt her på Sri Lanka, uten at jeg kan si at jeg har vært her før.... Rart med det - en del rutiner må bare være som de er. Andre ting - da får man improvisere.
    Gleder meg - og håper kanskje vi sees på BJ eller i andre sammenheng før Munchen.
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    Bestilte du på Rilano Jamakr?


    Mvh: Espen L
    Yepp - Rilano.
    Kan forstå de som søker noe nytt i sentrum, men jeg er litt konservativ på dette, Ordnung muss sein. Og, Biergarten går jeg ikke glipp av frivillig - selv med nye eiere.
    Håper vi sees.
    Mvh
    JMK

    Tiltredes....jeg har også blitt lagt inn på Rilano...ehhhh...bestilt enerom på Hotel Rilano i Domagstrasse 26.
    For egen del tar jeg og praier Lufthansen i løpet av torsdag 18.mai, slik at man står klar i startblokkene utenfor messehallene fredag morgen den 19.mai. Nystriglet i åletrang grønn trikot og oransje joggsko ;) NOT!
     
    Sist redigert:

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Bestilte du på Rilano Jamakr?


    Mvh: Espen L
    Yepp - Rilano.
    Kan forstå de som søker noe nytt i sentrum, men jeg er litt konservativ på dette, Ordnung muss sein. Og, Biergarten går jeg ikke glipp av frivillig - selv med nye eiere.
    Håper vi sees.
    Mvh
    JMK

    Tiltredes....jeg har også blit lagt inn på Rilano...ehhhh...bestilt enerom på Hotel Rilano i Domagstrasse 26.
    For egen del tar jeg og praier Lufthansen i løpet av torsdag 18.mai, slik at man står klar i startblokkene utenfor messehallene fredag morgen den 19.mai. Nystriglet i åletrang grønn trikot og oransje joggsko ;) NOT!
    Skulle ikke vi dele enkelseng?
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    Bestilte du på Rilano Jamakr?


    Mvh: Espen L
    Yepp - Rilano.
    Kan forstå de som søker noe nytt i sentrum, men jeg er litt konservativ på dette, Ordnung muss sein. Og, Biergarten går jeg ikke glipp av frivillig - selv med nye eiere.
    Håper vi sees.
    Mvh
    JMK

    Tiltredes....jeg har også blit lagt inn på Rilano...ehhhh...bestilt enerom på Hotel Rilano i Domagstrasse 26.
    For egen del tar jeg og praier Lufthansen i løpet av torsdag 18.mai, slik at man står klar i startblokkene utenfor messehallene fredag morgen den 19.mai. Nystriglet i åletrang grønn trikot og oransje joggsko ;) NOT!
    Skulle ikke vi dele enkelseng?

    Vist skal vi det Griffen :cool:
    I hvert fall sier søster Rosa Schlaghammer at vi skal dele dusj og enkeltseng.
    Klesplagg på messa blir Lederhosen ohne Unik mit Gummi unt vinylchlorid.
    Vi satser på at det blir sånn passe med tafsing og fnising etter at lyset er slukket :rolleyes:
    Tar du med Vaginol?
    Jeg har Spenol!
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.216
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Tiltredes....jeg har også blit lagt inn på Rilano...ehhhh...bestilt enerom på Hotel Rilano i Domagstrasse 26.
    For egen del tar jeg og praier Lufthansen i løpet av torsdag 18.mai, slik at man står klar i startblokkene utenfor messehallene fredag morgen den 19.mai. Nystriglet i åletrang grønn trikot og oransje joggsko ;) NOT!
    Skulle ikke vi dele enkelseng?

    Vist skal vi det Griffen :cool:
    I hvert fall sier søster Rosa Schlaghammer at vi skal dele dusj og enkeltseng.
    Klesplagg på messa blir Lederhosen ohne Unik mit Gummi unt vinylchlorid.
    Vi satser på at det blir sånn passe med tafsing og fnising etter at lyset er slukket :rolleyes:
    Tar du med Vaginol?
    Jeg har Spenol!
    Strålende arbeidsfordeling. Griffen tar natten, og så kan jeg ivareta dag og kveldstid ;)
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Tiltredes....jeg har også blit lagt inn på Rilano...ehhhh...bestilt enerom på Hotel Rilano i Domagstrasse 26.
    For egen del tar jeg og praier Lufthansen i løpet av torsdag 18.mai, slik at man står klar i startblokkene utenfor messehallene fredag morgen den 19.mai. Nystriglet i åletrang grønn trikot og oransje joggsko ;) NOT!
    Skulle ikke vi dele enkelseng?

    Vist skal vi det Griffen :cool:
    I hvert fall sier søster Rosa Schlaghammer at vi skal dele dusj og enkeltseng.
    Klesplagg på messa blir Lederhosen ohne Unik mit Gummi unt vinylchlorid.
    Vi satser på at det blir sånn passe med tafsing og fnising etter at lyset er slukket :rolleyes:
    Tar du med Vaginol?
    Jeg har Spenol!
    med mindre jeg blir stoppet og antastet i tollen så tar jeg med hele arsenalet inkl en frekk sykehustrøye og nettingtruser..
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.202
    Antall liker
    101.676
    Torget vurderinger
    23
    Udda.... gufne greier. For de karene som tygger kaffebønnene sine selv og sover ute hele året under ponchoen anbefales alternativet SlukTravels
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.587
    Antall liker
    2.182
    Burde kanskje bytte hotell likevel .... Det kan jo være at det er grunner til at folk har trukket inn til sentrum ...
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    Burde kanskje bytte hotell likevel .... Det kan jo være at det er grunner til at folk har trukket inn til sentrum ...
    Mvh
    JMK
    Jeg trodde ikke du hadde slike fordommer jamakr :rolleyes:
     
    Sist redigert:

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.587
    Antall liker
    2.182
    slike fordommer jamakr :rolleyes:
    Jeg er stappfull av fordommer. Vi har nå i ti dager leid / bodd svært billig en periode hos en heller skjev person. Fordommene mine går blant annet mot de som har fordommer mot denne personen. så da så. Og, fordommene mine rydder mye i hvordan jeg kan betrakte verden. Så da så - en gang til.
    Mvh
    JMK
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Nei, nå trenger vi et messebilde får å bringe denne tråden på rett spor igjen!

    Edit: Vet ikke hvorfor det blir to hele tiden...

     

    Vedlegg

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.202
    Antall liker
    101.676
    Torget vurderinger
    23
    Blasfemi med slikt musealt kølholmeskrot i en tråd som omfatter ting på god tysk matjord...
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    slike fordommer jamakr :rolleyes:
    Jeg er stappfull av fordommer. Vi har nå i ti dager leid / bodd svært billig en periode hos en heller skjev person. Fordommene mine går blant annet mot de som har fordommer mot denne personen. så da så. Og, fordommene mine rydder mye i hvordan jeg kan betrakte verden. Så da så - en gang til.
    Mvh
    JMK

    Hva gjelder skjeve personer er vi hjertens enig.
    Min favoritt kollega på jobb er såkalt skjev, og godt gift.
    Det er en herremann jeg glatt kan gå i krigen for og med.

    Over til Munchen
     

    Vedlegg

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Her er en app med alskens nyttig info om neste messe. Liste over utstillere, hallkart, informasjon osv. Lastes ned fra Appstore. Søk på high end.

    IMG_0690.jpg
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    To uker igjen! Jeg korter tida med å forhåndskjøpe billetter. Greit å slippe køen.

    munchen_800.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn