High End München 2016

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.201
    Antall liker
    101.665
    Torget vurderinger
    23
    OVK stiller mannsterke i 2016, under kyndig villeding av den tysktalende Dipl.ing. Kaufmann Herr Sluk.
     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.119
    Antall liker
    3.889
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Dette var gode nyheter - kanskje jeg kan klare å lure meg unna en tur.
     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.119
    Antall liker
    3.889
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Vin og hornetaten? Tror jeg flytter til Oslo :D
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    OVK stiller mannsterke i 2016, under kyndig villeding av den tysktalende Dipl.ing. Kaufmann Herr Sluk.
    Bra at du tar ansvar, sehr geehrter Herr Sluk. Det blir mye øl og hormusikk, det kan jeg love! :cool:

    Hornmusikk.jpg
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    OVK stiller mannsterke i 2016, under kyndig villeding av den tysktalende Dipl.ing. Kaufmann Herr Sluk.
    Pratet litt rundt denne messen på sommeravslutningen til GLL. Blir nok ganske mange herfra også i 2016
     
    Sist redigert:

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Får vi messerapporten din på Stereo+ nå, Roy?
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Tenkte å få unnagjort hotellbestillingen så fort som mulig. Har ikke vært på messen tidligere, men har skjønt at hvis en ønsker å bo i nærheten av messen er Rilano og Star Inn gode alternativer. Bruker Hotels.com og der er ikke Rilano tilgjengelig, men de har redusert pris på Star Inn.

    Hvor lang tid bruker man å gå fra Star Inn til messen og til Rilano?
     

    Moiz Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    06.08.2007
    Innlegg
    4.101
    Antall liker
    742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    122
    Tenkte å få unnagjort hotellbestillingen så fort som mulig. Har ikke vært på messen tidligere, men har skjønt at hvis en ønsker å bo i nærheten av messen er Rilano og Star Inn gode alternativer. Bruker Hotels.com og der er ikke Rilano tilgjengelig, men de har redusert pris på Star Inn.

    Hvor lang tid bruker man å gå fra Star Inn til messen og til Rilano?

    hei

    hotellene som er nærmest MOC er

    1. Hotel Arena Stadt München

    det tar 10 minutter å gå fra hotellet til messen....

    2. hotel beer

    1-tbane stopp + 6 minutters gange
     
    Sist redigert:

    John_Harald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2002
    Innlegg
    4.039
    Antall liker
    1.831
    Sted
    Sørumsand
    Torget vurderinger
    5
    Tenkte å få unnagjort hotellbestillingen så fort som mulig. Har ikke vært på messen tidligere, men har skjønt at hvis en ønsker å bo i nærheten av messen er Rilano og Star Inn gode alternativer. Bruker Hotels.com og der er ikke Rilano tilgjengelig, men de har redusert pris på Star Inn.

    Hvor lang tid bruker man å gå fra Star Inn til messen og til Rilano?
    Det jeg likte med Rilano, var at det var så mange musikkinteresserte nordmenn der. Bodde i en flott suite, men ganske unødvendig fordi man ikke er mye på rommet. Neste gang blir det vanlig hotellrom på meg.
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Tenkte å få unnagjort hotellbestillingen så fort som mulig. Har ikke vært på messen tidligere, men har skjønt at hvis en ønsker å bo i nærheten av messen er Rilano og Star Inn gode alternativer. Bruker Hotels.com og der er ikke Rilano tilgjengelig, men de har redusert pris på Star Inn.

    Hvor lang tid bruker man å gå fra Star Inn til messen og til Rilano?
    Fra Star Inn til messen tar vel det ca.45 minutter å gå. Med litt trening og shortcuts så kan man vel gå litt raskerere.

    Fra Star Inn til Rilana så er det 6-7minutter å gå.

    Har tidligere bodd på Star Inn, og det er billig og bra. Forholdsvis nytt, og rent. De bygger nytt hotell nå, så de har vesentlig økning i kapasitet.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Tenkte å få unnagjort hotellbestillingen så fort som mulig. Har ikke vært på messen tidligere, men har skjønt at hvis en ønsker å bo i nærheten av messen er Rilano og Star Inn gode alternativer. Bruker Hotels.com og der er ikke Rilano tilgjengelig, men de har redusert pris på Star Inn.

    Hvor lang tid bruker man å gå fra Star Inn til messen og til Rilano?
    Fra Star Inn til messen tar vel det ca.45 minutter å gå. Med litt trening og shortcuts så kan man vel gå litt raskerere.

    Fra Star Inn til Rilana så er det 6-7minutter å gå.

    Har tidligere bodd på Star Inn, og det er billig og bra. Forholdsvis nytt, og rent. De bygger nytt hotell nå, så de har vesentlig økning i kapasitet.
    Takker, Eik :) Ser nå at det var det nye Star Inn hotellet jeg vurderte. Er likevel billigere på Rilano hvis jeg booker fra hjemmesiden deres.

    Trodde i min mangel på visdom at Rilano var et steinkast eller to fra messen. Hmmm, kanskje like greit å booke noe i sentrum likevel da :confused:
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Tenkte å få unnagjort hotellbestillingen så fort som mulig. Har ikke vært på messen tidligere, men har skjønt at hvis en ønsker å bo i nærheten av messen er Rilano og Star Inn gode alternativer. Bruker Hotels.com og der er ikke Rilano tilgjengelig, men de har redusert pris på Star Inn.

    Hvor lang tid bruker man å gå fra Star Inn til messen og til Rilano?
    Fra Star Inn til messen tar vel det ca.45 minutter å gå. Med litt trening og shortcuts så kan man vel gå litt raskerere.

    Fra Star Inn til Rilana så er det 6-7minutter å gå.

    Har tidligere bodd på Star Inn, og det er billig og bra. Forholdsvis nytt, og rent. De bygger nytt hotell nå, så de har vesentlig økning i kapasitet.
    Takker, Eik :) Ser nå at det var det nye Star Inn hotellet jeg vurderte. Er likevel billigere på Rilano hvis jeg booker fra hjemmesiden deres.

    Trodde i min mangel på visdom at Rilano var et steinkast eller to fra messen. Hmmm, kanskje like greit å booke noe i sentrum likevel da :confused:
    Jeg har bodd både på Star Inn og Rilano tidligere år, og begge er gode alternativer. En stor fordel med dem er at du treffer mange likesinnede nordmenn der – ikke minst fra Oslo Audio Society og Grenland Lydlaug. Det bor også en rekke bransjeaktører der. Ulempen er at de ligger «på landet», og du må ta trikk og bane for å komme til sentrum. Transport til messa skjer enklest i taxi.


    De siste to årene har jeg valgt sentrum, fordi det er der alt skjer i München. Et par av kollegene i OAS bodde også i sentrum nå i mai. Og det er gjerne i sentrum middagene foregår. Banen tar rundt 20 minutter ut til messeområdet. Uansett – your choice!
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    De siste to årene har jeg valgt sentrum, fordi det er der alt skjer i München. Et par av kollegene i OAS bodde også i sentrum nå i mai. Og det er gjerne i sentrum middagene foregår. Banen tar rundt 20 minutter ut til messeområdet. Uansett – your choice!
    Kanskje det er på tide å tenke nytt for OAS? What says, mr.President? Ta en poll?

    Hvor har du pleid å bo, Erlandsen? Er hotellet "velegnet" for litt OAS-juging sånn after-dinnerisch?

    Cheers!
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Det hadde vært artig å samlet flest mulig på samme hotell, men forstår jeg det slik at nærhet til sentrum er hoved pri til neste år?
    Har Rilano blitt passé?
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    De siste to årene har jeg valgt sentrum, fordi det er der alt skjer i München. Et par av kollegene i OAS bodde også i sentrum nå i mai. Og det er gjerne i sentrum middagene foregår. Banen tar rundt 20 minutter ut til messeområdet. Uansett – your choice!
    Kanskje det er på tide å tenke nytt for OAS? What says, mr.President? Ta en poll?

    Hvor har du pleid å bo, Erlandsen? Er hotellet "velegnet" for litt OAS-juging sånn after-dinnerisch?

    Cheers!
    Jeg har bodd to ulike steder, mens RES og Morten valgte et tredje sted nå sist. De hotellene jeg har prøvd har ikke salong/bar slik Rilano og Star Inn har, og er derfor ikke så velegnet til OAS-juging sånn after-dinnerisch :), JackX. Men det kryr jo av barer og restauranter i området.

    Det hadde vært artig å samlet flest mulig på samme hotell, men forstår jeg det slik at nærhet til sentrum er hoved pri til neste år?
    Har Rilano blitt passé?

    Jeg er sikker på at mange fortsatt har Rilano/Star Inn som førstepri, så de er neppe passé, Griffenfeldt. Dere får hive dere med i diskusjonen!
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Kanskje vi skal ta det litt på kammerset, ja.
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    Her foreligger det kjetterske tanker om bytte av hotell i Munchen?
    Denne diksusjon egner seg bedre på kammerset :mad:
    For meg har Rilano blitt en tradisjon, jeg trives utmerket og jeg flytter IKKE lokasjon.
    Nærhet til sentrum er jo AKKURAT hva man gjør det til.
    Gamlebyen ligger kun en liten halvtime unna med apostelens hester og kollektiv transport fra Rilano.
    En liten lokal Biergarten ligger ikke et stenkast unna en gang.
    Så vil jeg tro at det definitivt er stillere å ligge på Rilano enn nede i byen.
    Noe i hvert fall jeg verdsetter, gitt turens hovedinnhold og livets glade gutter, så blir det mer enn nok høy-, og lavfrekvente lydbølger av varierende kvalitet i løpet av dagen. Da er det godt å kun avnyte selvinduserte kroppslyder i stille omgivelser før man besvimer.

    Da blir det Griffenfeldt og meg på Rilano til neste år, og en boks med sleggefett :cool:
    Eller kanskje ikke...hehehehe....hva sier du Griffen!?

    Andre får gjøre hva de selv vil.
     
    Sist redigert:

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Her foreligger det kjetterske tanker om bytte av hotell i Munchen?
    Denne diksusjon egner seg bedre på kammerset :mad:
    For meg har Rilano blitt en tradisjon, jeg trives utmerket og jeg flytter IKKE lokasjon.
    Nærhet til sentrum er jo AKKURAT hva man gjør det til.
    Gamlebyen ligger kun en liten halvtime unna med apostelens hester og kollektiv transport fra Rilano.
    En liten lokal Biergarten ligger ikke et stenkast unna en gang.
    Så vil jeg tro at det definitivt er stillere å ligge på Rilano enn nede i byen.
    Noe i hvert fall jeg verdsetter, gitt turens hovedinnhold og livets glade gutter, så blir det mer enn nok høy-, og lavfrekvente lydbølger av varierende kvalitet i løpet av dagen. Da er det godt å kun avnyte selvinduserte kroppslyder i stille omgivelser før man besvimer.

    Da blir det Griffenfeldt og meg på Rilano til neste år, og en boks med sleggefett :cool:
    Eller kanskje ikke...hehehehe....hva sier du Griffen!?

    Andre får gjøre hva de selv vil.
    jeg klarer fint å bruke apostlenes hester til sentrum gitt at jeg finner veien ned. Jeg er ikke utstyrt med stedsans fra fødselen av. Bruker kart og kompass for å finne badet hjemme..
    Sleggefett og vaginol Powern!
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.587
    Antall liker
    2.182
    jeg klarer fint å bruke apostlenes hester til sentrum gitt at jeg finner veien ned
    Må si meg enig !
    Rent ellersmessig så er det Rilano eller ingenting for meg. Nærheten til Biergarten er også genial. Ting må være som de har vært, og slik må det alltid bli videre. I alle fall så lenge vi ikke snakker arbeide...
    Mvh
    JMK
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    jeg klarer fint å bruke apostlenes hester til sentrum gitt at jeg finner veien ned
    Må si meg enig !
    Rent ellersmessig så er det Rilano eller ingenting for meg. Nærheten til Biergarten er også genial. Ting må være som de har vært, og slik må det alltid bli videre. I alle fall så lenge vi ikke snakker arbeide...
    Mvh
    JMK
    Cheers!
     

    januscp

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2012
    Innlegg
    800
    Antall liker
    339
    Torget vurderinger
    10
    Med tanke på datoene for High End 2016, så er det ingen unnskyldning (17.5) for ikke å bli med. Men jeg kunne godt tenke meg et sentrumshotell fremfor Rilano, som ligger langt faen-i-vold fra alt. Merkelig at dette hotellet ble blinket ut av noen i det hele tatt. Prisen på langt bedre hoteller er den samme, eller også lavere eller høyere alt ettersom. T-banen fra Sentrum går rett til messa, så da slipper man å bruke en formue på taxi, restaurant-tilbudet er også bedre i sentrum. Alt i alt er Rilano et litt merkelig valg, men som Power'n sier - samma det egentlig. Det som taler for Rilano er tradisjon, de er vant til alle gærningene fra Norge, er veeeeeldig tolerante overfor HiFi-tullingenes okkupasjon av lobbyen til alle døgnets tider, de har godt utvalg av fludium av alle slag, og restauranten der har faktisk veldig god mat dersom man ikke gidder å reise noe annet sted, og dersom alle reiser dit, ja så blir det kanskje litt stusselig å være alene i sentrum. På den annen side, så er det like raskt å reise fra Sentrum til MOC, som fra Rilano til MOC. Biergarten på andre sida av vegen er knapt noe argument - Tyskland flyter over av øl...
    Det blir vel til at flertallet ruler, men det er ikke noen grunn til å la vær å se etter et bedre sted eller...???
     

    McLaren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    1.911
    Antall liker
    273
    Torget vurderinger
    11
    Lurer på om ikke McLaren skal de debutere i Munich i år. Sentrum høres fra ut.

    Mvh. LyDeN av NY HIFIMESSE for første GANG!!!!
     

    Morty

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.04.2002
    Innlegg
    529
    Antall liker
    88
    Torget vurderinger
    7
    Gleder meg til Munchen tur i år også.
    Greit å diskutere "hvor vi skal bo", - det har vi vel gjort en del ganger før.
    På bunnlinja blir imidlertid dette et helt individuelt valg, og folk samler seg på litt forskjellige plasser, fordi vi prioriterer litt forskjellig.

    Og slik vil det forbli, okke som.

    Selv ser jeg mange gode argumenter for de to i Domagstrasse; Rilano eller Star Inn:
    Både Rilano og Star Inn må sies å ligge i nærheten av messa. Er man 2-3 personer, koster ikke Drosja mer enn en 50-lapp på hver (kr.)
    Selv synes jeg det er greit å spasere (om morgenen). Tar vel en halvtime eller så fra Star Inn. Omtrent det samme fra Rilano?
    På retur'n er det alltid et par til som skal samme vei, så da blir det vel ei Drosje.

    Og Biergarten skal man IKKe kimse av. En helt spesiell atmosfære som skal oppleves. Og dessuten utrolig billig.
    Bor du på Rilano, er det bare å spasere over gata.
    Bor du på Star Inn, er det 10 minutter å rusle, før en skummende kald en sitter i lanken.
    Bor du i sentrum, skal vi fortelle hvordan det smakte, og hvilke skrytehistorier vi trodde minst på.
    Rilanos kjøkken og vinutvalg lar intet ønske stå tilbake. Forbilledlig faktisk.

    Også Afghanern da. Rett utafor Star Inn. Aldri har vel OAS hatt så våte helaftener får så få kroner. Riktignok er disse Burgunderne vi av og til får slengt etter oss nesten udrikkelige, men pytt pytt, det er bare å rekke opp handa så får vi en (nesten maken) ny, eller noe annet rødt.


    Til sentrum må man jo ila oppholdet.
    Da er det apostlenes hester, som Power'n sier + trikk/t-bane.
    1/2-time eller så, så er man midt på Marienplatz. No problem.
    Etter en kveld i travle sentrum, med magen full av Scweinhaxen og hodet fullt av øl, vin og ståk, da er gamle Morty glad for å trekke seg ut på landet igjen, hikk.
    Ja kanskje en ørliten stopp på Munchener Freiheit sa, bare for å justere veskebalansen litt. Men så er det (nesten) stopp, med mindre No.1 synes det er på sin plass med et ørlite glass i baren før natti natti, da.

    Kort oppsummert:
    De som vil bo messe-nært, velg Rilano eller Star Inn.
    De som vil bo i sentrum, sjekk hva som finnes og prøv et felles hotell?

    La oss møtes ved messa, hver morgen til avtalt tid + en felles middag på lørdags kvelden, hele OAS-gjengen (ikke selgere), så blir dette nok en høydare for oss gutta.
    Skjønt "gutta", vi skal vel ikke glemme Snipa?

    Morty
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.961
    Antall liker
    6.043
    Torget vurderinger
    32
    Jeg får dessverre ikke mulighet til å bli med i 2016. Begge de to nevøene mine skal konfirmere seg den helga. En lørdag og en søndag, så da sliter jeg big-time. Forsøkte å ymte frempå at jeg allerede var booket bort, men møtte absolutt ingen forståelse, verken fra fruen eller mine nevøers foreldre.

    Ergo får jeg vel velge familiefred og idyll framfor München neste år.

    Roy
     

    Morty

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.04.2002
    Innlegg
    529
    Antall liker
    88
    Torget vurderinger
    7
    Gleder meg til Munchen tur i år også.
    Greit å diskutere "hvor vi skal bo", - det har vi vel gjort en del ganger før.
    På bunnlinja blir imidlertid dette et helt individuelt valg, og folk samler seg på litt forskjellige plasser, fordi vi prioriterer litt forskjellig.

    Og slik vil det forbli, okke som.

    Selv ser jeg mange gode argumenter for de to i Domagstrasse; Rilano eller Star Inn:
    Både Rilano og Star Inn må sies å ligge i nærheten av messa. Er man 2-3 personer, koster ikke Drosja mer enn en 50-lapp på hver (kr.)
    Selv synes jeg det er greit å spasere (om morgenen). Tar vel en halvtime eller så fra Star Inn. Omtrent det samme fra Rilano?
    På retur'n er det alltid et par til som skal samme vei, så da blir det vel ei Drosje.

    Og Biergarten skal man IKKe kimse av. En helt spesiell atmosfære som skal oppleves. Og dessuten utrolig billig.
    Bor du på Rilano, er det bare å spasere over gata.
    Bor du på Star Inn, er det 10 minutter å rusle, før en skummende kald en sitter i lanken.
    Bor du i sentrum, skal vi fortelle hvordan det smakte, og hvilke skrytehistorier vi trodde minst på.
    Rilanos kjøkken og vinutvalg lar intet ønske stå tilbake. Forbilledlig faktisk.

    Også Afghanern da. Rett utafor Star Inn. Aldri har vel OAS hatt så våte helaftener får så få kroner. Riktignok er disse Burgunderne vi av og til får slengt etter oss nesten udrikkelige, men pytt pytt, det er bare å rekke opp handa så får vi en (nesten maken) ny, eller noe annet rødt.


    Til sentrum må man jo ila oppholdet.
    Da er det apostlenes hester, som Power'n sier + trikk/t-bane.
    1/2-time eller så, så er man midt på Marienplatz. No problem.
    Etter en kveld i travle sentrum, med magen full av Scweinhaxen og hodet fullt av øl, vin og ståk, da er gamle Morty glad for å trekke seg ut på landet igjen, hikk.
    Ja kanskje en ørliten stopp på Munchener Freiheit sa, bare for å justere veskebalansen litt. Men så er det (nesten) stopp, med mindre No.1 synes det er på sin plass med et ørlite glass i baren før natti natti, da.

    Kort oppsummert:
    De som vil bo messe-nært, velg Rilano eller Star Inn.
    De som vil bo i sentrum, sjekk hva som finnes og prøv et felles hotell?

    La oss møtes ved messa, hver morgen til avtalt tid + en felles middag på lørdags kvelden, hele OAS-gjengen (ikke selgere), så blir dette nok en høydare for oss gutta.
    Skjønt "gutta", vi skal vel ikke glemme Snipa?

    Morty
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Da er flybilletter bestilt – med SAS. Flere som vil hive seg på? :cool:

    sas.jpg
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Hva slags pris fikk du hos SAS, Egil ?
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Hva slags pris fikk du hos SAS, Egil ?
    Du vil ikke tro det: Utreisen kom på 449,- med SAS-tilbudet ovenfor, hjemreisen bonuspoeng pluss 474,- i avgifter. Totalt utlegg 923 kroner :rolleyes:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.201
    Antall liker
    101.665
    Torget vurderinger
    23
    Jeg skal ned i år.
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Hva slags pris fikk du hos SAS, Egil ?
    Du vil ikke tro det: Utreisen kom på 449,- med SAS-tilbudet ovenfor, hjemreisen bonuspoeng pluss 474,- i avgifter. Totalt utlegg 923 kroner :rolleyes:
    På utreise torsdag, hjemreise mandag, så fikk 1.022+1133= kr.2.155. Hvis valget var utreise fredag, så kom det på kr.449. Så dette var luretilbud:confused:
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    EiK og JackX: Jeg har utreise onsdag kl. 10.05 (direkte) og hjemreise lørdag 18.00 via Kastrup. Torsdag er himmelfart.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn