Hifisjapper i Bergen?

Wortexsurfer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.08.2004
Innlegg
105
Antall liker
0
Skal en tur til Bergen i helga, og lurte på om det er noen hifisjapper som er verdt å ta en tur innom?

mvh,Jan V.
 

Wortexsurfer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.08.2004
Innlegg
105
Antall liker
0
Adresse er en fordel siden jeg er langt fra lokalkjent ;)
 

JK

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2002
Innlegg
2.592
Antall liker
762
Torget vurderinger
8
Det er bare to "High-End" sjapper i Bergen, og det er Audio Design og Audiofreaks. Adressene finner du på nettet!

Når det gjelder "Mid-Fi" så er det flere, slik som Musikkmagazinet, Hifiklubben og en del andre butikker innen kjedetypen!
 

Wortexsurfer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.08.2004
Innlegg
105
Antall liker
0
Takker så mye, håper på å få presset inn litt hifi-synsing mellom barnedåp og besøk av slektninger :)
Ha ei riktig god helg, mvh Jan V.
 

oyvindk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
360
Antall liker
109
Sted
Trondheim
Sist gang jeg var innom hifi-centeret i Strandgaten, spilte de vinyl på McIntosh MC275. Kult.
 

juster

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.11.2003
Innlegg
500
Antall liker
16
Torget vurderinger
1
Bare vær obs på at der sjeldent er folk på Audio Design før etter kl. 1400

Tom-Erik
 

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Innlegg
900
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Hørte noen rykter om at Roald ikke har vært i butikken ( Audio Design) siden november. Noen som vet noe?
 

Frode

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.12.2002
Innlegg
1.089
Antall liker
173
Torget vurderinger
2
Siden ingen gidder å lese linkene, får jeg qoute Snickers-is her:

Audiodesign er under avvikling grunnet manglende regnskap for 2003. Det er derfor åpnet konkursbo og normal drift i dette firmaet er opphørt.

Driften av Renaissance Audio AS vil etter hva jeg kjenner til fortsette. Det skal være nyåpning av butikken i disse dager, nå under navnet Renaissance Audio. Hvordan dette påvirker kabelproduksjonen vet jeg imidlertid ikke.
Frode
 
O

omholt

Gjest
Synes det på tide noen starter en ny Hi-Fi butikk i Bergen. Kan ikke skjønne noe annet enn at det må være et marked for det. Utvalget i Bergen er altfor dårlig. Spesielt i midi klasse og ikke minst High-end.
Noen som tar utfordringen?
 

interman

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.04.2002
Innlegg
481
Antall liker
1
Ja det er jo en del hifi nerder i Bergen, så det burde jo være marked, men sikkert ikke det letteste å starte, og ikke minst holde gående...
 
Topp Bunn