Diverse Hifisentralen treff

M

MusicBear

Gjest
OHC går for å være en av Europas beste hi-fi sjapper og Geir Tømmervik er hyggeligheten selv og mer entusiastisk enn resten av bransjen til sammen - det skal han ha!

Hvorfor "minus 1" til dette forslag, da, Bergfinn og HCS?
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.136
Antall liker
10.612
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Som sagt. Kun et forslag siden konserten var på konserthuset og hifisjappen er et steinkast unna. Flere vannhull og lignende er i området også..
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
OHC går for å være en av Europas beste hi-fi sjapper og Geir Tømmervik er hyggeligheten selv og mer entusiastisk enn resten av bransjen til sammen - det skal han ha!

Hvorfor "minus 1" til dette forslag, da, Bergfinn og HCS?
For å si det diplomatisk, Tømmervik besitter ikke noe av interesse. Sikkert en storartet fyr, for de som liker slikt.
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.316
Antall liker
83.408
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Hva med å fylle opp «danskebåten»? Få noen firmaer til å stille ut der. Og alle stiller med et navneskilt med sitt nick på. Veldig enkelt opplegg
 

Bergfinn

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.07.2013
Innlegg
9.003
Antall liker
12.884
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
OHC går for å være en av Europas beste hi-fi sjapper og Geir Tømmervik er hyggeligheten selv og mer entusiastisk enn resten av bransjen til sammen - det skal han ha!

Hvorfor "minus 1" til dette forslag, da, Bergfinn og HCS?
Jeg var mange ganger innom OHC på på 80 og 90 tallet, men gikk alltid ut derfra uten handel. Synes kommunikasjonen ofte bar preg av "godag mann, økseskaft". Om det skyldtes dårlig kommunikasjon fra min side, er ikke jeg den rette til å si.
De siste 10-20 åra har jeg nesten ikke besøkt hifisjapper, og støtter meg heller til råd fra kunnskapsrike HFSere når jeg søker den lyden jeg vil ha.

Dette blei veldig OT, sorry
 

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Innlegg
5.687
Antall liker
7.773
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Hva med å fylle opp «danskebåten»? Få noen firmaer til å stille ut der. Og alle stiller med et navneskilt med sitt nick på. Veldig enkelt opplegg
Bra forslag! Eventuelt samme opplegg på et hotell i Oslo sentrum for øke sjansen for at flere utstillere og HFS’ere kan komme :)
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.111
Antall liker
4.964
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
OHC går for å være en av Europas beste hi-fi sjapper og Geir Tømmervik er hyggeligheten selv og mer entusiastisk enn resten av bransjen til sammen - det skal han ha!

Hvorfor "minus 1" til dette forslag, da, Bergfinn og HCS?
For å si det diplomatisk, Tømmervik besitter ikke noe av interesse. Sikkert en storartet fyr, for de som liker slikt.
Både Tømmervik og butikken er verdt et besøk.
Om ikke annet enn for underholdning:)
Men lite å diskutere.
Dette blir det ikke noe av i HFS regi.
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.719
Antall liker
13.209
Gjør det enkelt:

Øl.
Dr dong doserer over mellomtonens historie i lys av ett-eller-annet.
Mer øl.

Lavt ambisjonsnivå øker sannsynligheten for gjennomførelse.

Anbefalt lokasjon: Oslo. Folk flest bor her eller i omegn. Lett å komme seg til. Lett å forlate.
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.316
Antall liker
83.408
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Hvem er Dr dong?
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.719
Antall liker
13.209
Filosofiakademiker og medlem på forumet.

Poenget var egentlig at poenget med et treff bør være å treffes, ikke å gjøre så veldig mye. Folk klarer nok å gå på konsertene de vil uten hjelp. Å samles og skravle er noe annet. Forumets medlemsmasse er en broket forsamling hvis veier sjelden krysses, i det minste bevisst. Konsert og lignende er, avhengig av konsert, toppers for noen, uinteressant for andre.
 
M

MusicBear

Gjest
OHC går for å være en av Europas beste hi-fi sjapper og Geir Tømmervik er hyggeligheten selv og mer entusiastisk enn resten av bransjen til sammen - det skal han ha!

Hvorfor "minus 1" til dette forslag, da, Bergfinn og HCS?
For å si det diplomatisk, Tømmervik besitter ikke noe av interesse. Sikkert en storartet fyr, for de som liker slikt.

Jeg er ikke kunde der, absolutt ikke! Men å mene han med den store butikken (og muligheter for å ta inn mange samtidig) ikke besitter noe av interesse - høres merkelig ut...! Samtidig som jeg overlater stafettpinnen til deg hva forslag angår - kjær i vei :)
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.316
Antall liker
83.408
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
La nå denne tråden omhandle et evt treff for oss på HFS, så kan dere andre som uansett ikke kommer til å dukke opp på et HFS treff, starte en egen tråd om Tømmervik og HFC er verdt et besøk eller ikke.
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.719
Antall liker
13.209
Om så er ønskelig bør målet være å møtes. Form og innhold er underordnet. Vil man møtes, kommer en. Vil man ikke, kommer man ikke.

Et vannhull holder lenge. Ikke gjør det så komplisert at det aldri skjer.
 

Kjell_Kranzberg

Hi-Fi freak
Moderator
Ble medlem
08.03.2005
Innlegg
3.385
Antall liker
3.403
Torget vurderinger
0
Är något datum bestämt?
Jag är ledig den sista uken i oktober, alltså uke 44; 27 okt - 4 nov.
Om träffen blir då, kan jag nog komma.
M v h
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.325
Antall liker
8.372
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Veldig mange havner på messa i Horten.
Treffer jo alltid folk der:)
Masse røverhistorier på det stedet.
Reiser dit hovedsakelig for å treffe andre likesinnede folk, er den ene helga i året som er MIN, og bare min i villa Steinost.
Resten er stort sett fylt opp av familieaktiviteter.
Etter en stund er barna så store att man ikke har de hjemme lengre.
Da får jeg forhåpentlig mer tid til hobby også.
Men blir dette noe av tror jeg att jeg skal prøve å skvise det inn:)
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.316
Antall liker
83.408
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Hvordan går dette, noe nytt i sakens anledning?
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.316
Antall liker
83.408
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Ja, tror det er lurt. 100 innlegg i tråden og ingenting bestemt. :rolleyes:
 
M

MusicBear

Gjest
Jeg stemmer for at treffet blir lagt til Horten messa og med dette en del av denne happeningen.

Mange er opptatte i hverdagen - Høvdingen også - sixpack på at han ville verdsette en kombinasjon av messe og treff for sine brukere.
 

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Innlegg
10.597
Antall liker
14.510
Sted
Langesund
Største sjansen på at det blir god deltagelse det. Tar som vanlig en tur dit, og mulig jeg viser fram noe spennende også.
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.316
Antall liker
83.408
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
At det blir treff ifbm Hortenmessen er vel ikke noe tvil om, men denne var ment utenom etter det jeg forstår.
 

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Innlegg
5.687
Antall liker
7.773
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Ble treffet avholdt på Horten-messa eller har vi det fortsatt til gode? :)
 
Topp Bunn