Kvinnedagen i dag. Kanskje noen som vil unne alle kvinnene der ute å få kontakt med sin verre halvdel en liten times tid?SannaX skrev:Dere var raskt oppe igjen, og det var bra! Skjønner ikke til hvilken hensikt man skal hacke Sentralen...
Ja det er vel ikke helt etter forskriftene det sprøytestikket der Vidar ;DVidar P skrev:Så slik ut en liten stund der ja...
Må nok få deg en Mac, jaSannaX skrev:Kommer fortsatt ikke inn på "annleggstrådene"...får 404?
;D ;D Hvor lenge satt du og så på bildet og ventet ;DKW skrev:Jeg trodde først at det var introduksjonen på nye HFS3 ;D
Mvh.KW
Det har jeg...ottone skrev:Må nok få deg en Mac, ja![]()
johnnygrandis skrev:;D ;D Hvor lenge satt du og så på bildet og ventet ;DKW skrev:Jeg trodde først at det var introduksjonen på nye HFS3 ;D
Mvh.KW
Passordene er kryptert, og jeg kan ikke se at de har gått mot databasen i det hele tatt.totte skrev:Er det noen mulighet for at de fikk tak i passord?
totte
Oppdatering : Logget inn på pc'n der er ting OK men ikke på IPAD 2laban skrev:Steike ta det stygge sansui au 9900 bilde legger seg over hele sentralen jo pokkers greier , prøvde skrive inn noe på diy tråden nytt emne så legger bilde seg rett inn i tekst.hadde det enda hvert noen pene bærter så skulle jeg ikke klaget
Mvh
Lars