Hei,
Noen som vet det er en norsk butikk som selger HiFi tuning fuses?
Vedlegg
-
193.9 KB Visninger: 10
|
Men for og gi et seriøst svar, du bør poste mye oftere her å be om teknisk hjelp.Sånne svar gjør at jeg poster sjelden her....
Kan ikke huske å ha sett Hifi Tuning sine sikringer for salg i Norske butikker på mange år, men en finner de på nettet hos seriøse butikker det ikke er problemer å handle fra, og enda til på salg på enkelte modeller.Hei,
Send meg en pm med pris?Kan ikke huske å ha sett Hifi Tuning sine sikringer for salg i Norske butikker på mange år, men en finner de på nettet hos seriøse butikker det ikke er problemer å handle fra, og enda til på salg på enkelte modeller.
HiFi Tuning Collection - Page 1 - Parts Connexion
Når jeg leste gjennom denne tråden så mente jeg å huske at jeg hadde sett noen Hifi-Tuning sikringer i roteboksen der jeg oppbevarer reservesikringer, motstander og annet elektro ræl.
Og ganske riktig. Fant 5 sikringer som jeg mener stod i en BAT rør slede jeg hadde for mange år siden.
Hifi Tuning 6,3x32mm, 4 stk F3A og en T5A, Classic Series. Ser disse kostet 50$ stykket en gang i tiden. Kanskje jeg skal legge de på Finn.no og bli rik...
Vis vedlegget 1140621
Takk for tilbudet, men de blir nok liggende i tilfelle jeg trenger dem en dag. Har faktisk bestillt opp noen flere til dagens utstyr da prisene hos Parts Connexion ble for fristende....Send meg en pm med pris?