Thiel Audio går mot slutten
https://www.strata-gee.com/thiel-toast/
Hvordan klarte ikke hun å selge hifi til menn i middelalderskrise?Thiel Audio går mot slutten
Er ikke det en omskriving av overskrifter fra i fjor, forfjor og året før det?
Du har helt rett, Baluba. Kilden til dette er alltid DN, som koker sammen en sak med dramatisk overskrift med jevne mellomrom og får den ut i verden. Det vil ikke forundre meg om noen av de norske, sparkede Tidal-sjefene bidrar godt i bakgrunnen.Er ikke det en omskriving av overskrifter fra i fjor, forfjor og året før det?
Problemet er at alle streaming-selskapene tar alt for dårlig betalt fra kundene. Det er jo et faktum at ingen streamingtjenester har klart å gå med overskudd så langt. Ikke minst er det problematisk at spotify har en gratisversjon, noe som ødelegger prisforventningene hos kundene. Hvis alle selskapene konvergerte på en pris på rundt 200 kr i måneden, og begynte å konkurrere på innhold og brukeropplevelse i stedet, kunne det kanskje begynt å gå med overskudd. Som det er nå er jeg relativt bekymret for musikkbransjens fremtid.Du har helt rett, Baluba. Kilden til dette er alltid DN, som koker sammen en sak med dramatisk overskrift med jevne mellomrom og får den ut i verden. Det vil ikke forundre meg om noen av de norske, sparkede Tidal-sjefene bidrar godt i bakgrunnen.Er ikke det en omskriving av overskrifter fra i fjor, forfjor og året før det?
Å mene at økonomien er dårlig i Tidal og ca alle andre streamingtjenester er jo ikke akkurat en nyhet, men det finnes jo ikke dermed et grunnlag for å hevde at de er konkurs ila 6 måneder.
Tidal fikk jo også Sprint, USAs tredje største mobiloperatør, inn på eiersiden.
Men man lurer på hvordan det hadde gått med Tidal om de ikke hadde kjørt det katastrofale lanseringseventet med alle stjernene på scenen. Snakk om å få stemningen mot seg fra dag 1.
Jeg tror det er en kombinasjon av «dama» og følgelig etterspørsel! Det er ikke lurt at blande hifi og sex...det er ikke dama det er noe galt med.....
produktene etterspørres tydeligvis ikke nok....
Thiel har vel vært en varslet undergang helt siden grunnlegger Jim Thiel logget av.det er ikke dama det er noe galt med.....
produktene etterspørres tydeligvis ikke nok....
Forstår jeg godt. Det er noget frygteligt l. O. R. TThiel Audio går mot slutten
Ja, kjøp heller vinyl.
Jeg har hørt at ca 200 kroner var planlagt pris på Wimp, før Spotify kom først til markedet og "ødela" alt med sin gratisversjon. Netflix har jo ca 1 mill abonnenter for kr 99,- på bare et lite utvalg. Det er ingenting som tyder på at man må gi folk et så godt tilbud som dagens musikkstreamingtjenester for at de skal bli fornøyde. Kr 199,- hadde nok vært spiselig i Norge og mange land.Problemet er at alle streaming-selskapene tar alt for dårlig betalt fra kundene. Det er jo et faktum at ingen streamingtjenester har klart å gå med overskudd så langt. Ikke minst er det problematisk at spotify har en gratisversjon, noe som ødelegger prisforventningene hos kundene. Hvis alle selskapene konvergerte på en pris på rundt 200 kr i måneden, og begynte å konkurrere på innhold og brukeropplevelse i stedet, kunne det kanskje begynt å gå med overskudd. Som det er nå er jeg relativt bekymret for musikkbransjens fremtid.Du har helt rett, Baluba. Kilden til dette er alltid DN, som koker sammen en sak med dramatisk overskrift med jevne mellomrom og får den ut i verden. Det vil ikke forundre meg om noen av de norske, sparkede Tidal-sjefene bidrar godt i bakgrunnen.Er ikke det en omskriving av overskrifter fra i fjor, forfjor og året før det?
Å mene at økonomien er dårlig i Tidal og ca alle andre streamingtjenester er jo ikke akkurat en nyhet, men det finnes jo ikke dermed et grunnlag for å hevde at de er konkurs ila 6 måneder.
Tidal fikk jo også Sprint, USAs tredje største mobiloperatør, inn på eiersiden.
Men man lurer på hvordan det hadde gått med Tidal om de ikke hadde kjørt det katastrofale lanseringseventet med alle stjernene på scenen. Snakk om å få stemningen mot seg fra dag 1.