Hifi og festlige (fuktige) lag

SteinLarsen

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.06.2009
Innlegg
1.110
Antall liker
1.332
Sted
Nykirke
Torget vurderinger
5
En ting er å sitte med kjerringa, en flaske rød og nyte musikk


Men av og til kan det ta av litt


Foreløpig har det gått bra; men uhell kan skje og jeg ser med gru for meg den dagen en halvliter finner veien hit


Sommeren kommer i år også med de obligatoriske sommerfestene i det Larsenske hjem.
I år er jeg bedre forberedt.




Hva gjør dere for å unngå uhell eller er det noen som har en dyrkjøpt opplevelse dere vil dele?

Stein
 

Vedlegg

oyvind

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.10.2003
Innlegg
161
Antall liker
3
Torget vurderinger
1
Det der så relativt lurt ut!

Blir noen kjøreregler og hjertet i halsen når cd'er skal byttes på min Burmester 061 under festlige lag. Har innboforsikring som dekker uhell, så det skal nok gå greit :)

Har en kompis som fikk helt øl oppi sin Krell Kav400 - det tålte den ikke....
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.540
Antall liker
7.862
Torget vurderinger
0
Med barn i huset er det ganske uaktuellt med "fuktige" sammenkomster. Så det løser liksom seg selv det problemet. 8)

Er avkommet vekke og far er vert, sørger verten for at han ikke blir overstadig bebruset. De tilstedeværende vet bedre enn å tukle med vertens HiFi ! Man ber om musikk og verten effektuerer ordren. Hvis noen så mye som prøver å fikle på leketøyet med innvortes promille graves der et hull i hagen ved siden av der familiens avdøde kjæledyr ligger.................. ::)

Nei det er som sagt ikke noe stort problem.



Typisk gjest på "Guttefest" hos Spiralis ! Her er det ingen som finner på noe tull !! ;D
 

Vedlegg

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.515
Antall liker
6.916
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Fuktige lag har gått bra, men katta greide å ta kål på pickupen for en tid tilbake... :(

Fullrangehøyttalere (Kef Reference 107/2) og fest krever litt planlegging - basskontur-knappen (på Kube'n) skrudd til minimum, så plager man ikke naboene fullt så mye :)

Johan-Kr
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
En squeezebox hvis fjernkontroll, eller en bærbar pc med spotify, som er det eneste tillatte interfacet mellom gjester og anlegg gjør det hele litt tryggere.

Evt. brukte Cerwin Vega og NAD 218 som festanlegg. ;)
 

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.515
Antall liker
6.916
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Squeezebox er tingen... Har to stykker...

Johan-Kr
 
Topp Bunn