HiFi-messen i Horten 2022!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bg41408976715sugden_Ia4_amplifier.jpg


    På grunn av andre arrangementer 14-16 oktober, så velger vi å flytte årets HiFi-messe til september i stedet. Ny dato er 24 og 25 september. Ellers er det samme sted, og samme klokkeslett som i alle år før. Arrangører er Audio Aktøren og DaCapo HiFi.

    Eros-9-color-collection-en-3.jpg

    Husk at det er 20-års jubileum i år for Norges største, og forsåvidt eneste reelle messe med mange utstillere og spennende og vellydende produkter!
    I og med at det er 20-års jubileum så er dette et arrangement du ikke vil gå glipp av i år!


     

    Kommentarer

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.133
    Antall liker
    9.290
    Torget vurderinger
    2
    Kanskje ny dato lurer det sedvanlige regnværet i Horten …
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.508
    Antall liker
    14.232
    Sted
    Langesund
    Får ikke rom lengre, Mulig en må bort på Sjømilitære Samfund, eller drite i hele greiene?

    Satt opp på venteliste da
     

    SigbergAudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Innlegg
    3.112
    Antall liker
    6.487
    Sted
    Østlandet
    Torget vurderinger
    1
    Ja var fullt allerede for noen dager siden. Jeg fikk bestilt på hotellet fra fredag til lørdag, men fra lørdag til søndag var det fullt. Jeg bestilte på Horten Apartment (booket via booking.com). Hvis jeg ikke så helt feil på kartet var det bare et kvarter å gå.

    Jeg var litt nysgjerrig på om det faktisk var fullt av hififolk allerede eller om det skjer noe annet i Horten samme helg? :unsure:
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.508
    Antall liker
    14.232
    Sted
    Langesund
    Ja var fullt allerede for noen dager siden. Jeg fikk bestilt på hotellet fra fredag til lørdag, men fra lørdag til søndag var det fullt. Jeg bestilte på Horten Apartment (booket via booking.com). Hvis jeg ikke så helt feil på kartet var det bare et kvarter å gå.

    Jeg var litt nysgjerrig på om det faktisk var fullt av hififolk allerede eller om det skjer noe annet i Horten samme helg? :unsure:
    Så dere utstillere må skaffe rom selv? Trodde det ble holdt av en del rom for dere.
    88 rom på det hotellet så hvis det er fylt med hifitullinger blir det en bra fest :D
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.082
    Antall liker
    10.486
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Sjømilitære samfunn er da helt knall. Bodde der for endel år siden under messa.
     

    SigbergAudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Innlegg
    3.112
    Antall liker
    6.487
    Sted
    Østlandet
    Torget vurderinger
    1
    Så dere utstillere må skaffe rom selv? Trodde det ble holdt av en del rom for dere.
    88 rom på det hotellet så hvis det er fylt med hifitullinger blir det en bra fest :D
    Kanskje jeg ikke er inne i det gode selskap? :eek: Eller bare ikke vet om det? :unsure: 😅
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.204
    Antall liker
    101.691
    Torget vurderinger
    23
    Residerer på Sjømilitæren fra fredag til søndag. Ta turen innom dersom du vil bli krenket!! 😊
     

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.238
    Antall liker
    10.915
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Residerer på Sjømilitæren fra fredag til søndag. Ta turen innom dersom du vil bli krenket!! 😊
    Der bodde jeg sist jeg var på Horten-messe, likte det godt, og hadde bestilt der i år også. Synd at jeg måtte avbestille, dette kunne jo blitt et løft for miljøet og omdømmet ute på den marineholmen.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.204
    Antall liker
    101.691
    Torget vurderinger
    23
    Ja jeg vet... gråt mine modige tårer da du meldte avbud! 😪
     

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.238
    Antall liker
    10.915
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Jaja, det er mye vi må finne oss i og gå glipp av. Jeg skal på korseminar på et hotell lengre vest, og gråter nok fort ferdig når det er gang.
    Men jeg gjentar gjerne anbefalingen om Sjømilitære Samfund. Koste meg virkelig der, god plass og fredelig i romslige erværdige omgivelser.
    1653247122902.png

    Godt øl hadde de og.
    1653247088647.png


    1653247347063.png

    For de som vurderer rom der og nøler: Det nye annekset er komfortabelt med romslige godt isolerte rom. Romslig parkering og 15 min. spasertur til sentrum. Ingen grunn til skepsis der.
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.240
    Antall liker
    8.200
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Godt jeg har rom på hotellet.
    Mulig jeg stikker bort for å se noen blir krenket.
    Men holder meg i skjul, så jeg slipper å bli ett offer.😅🤣😂
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    De lettkrenkede er ennå snurte fordi de ikke fikk være med i årets Pride-kortesje.
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Velkommen til KrenkFest 2022. @Griffenfeldt er Toastmaster!
    Passer som hånd i hanske det! Våknet opp i Munchen i dag og var passe morragretten. Hadde ikke fått i meg frokosten før jeg bad ei kysse meg i ræva. God start! I dag var det jeg som var selveste Krenk Krenkesen. Når det er sagt så var det ei som gjorde sønnen min på 15 forlegen blandt andre folk. Da smalt det godt og grundig og pass ble påskrevet 😂
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.204
    Antall liker
    101.691
    Torget vurderinger
    23
    Counting on you, my Man! Erfaringen din fra Krenkfest 2021 vil være uvurderlig! :ROFLMAO:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

Audio Aktøren
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.142
Link til alle artikler
163
Audio Aktøren sine annonser
Bransjenyheter
Nyhet fra ifi GO bar Kensei

Nyhet fra ifi GO bar Kensei

  • 0
Nyhet fra ifi GO bar Kensei Prisen er 5.995,- og den er på lager. Ta kontakt: Terje tlf 90762967 mail: terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker

Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker

  • 3
Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker. Om noen ønsker å lytte mer på master tape er det bare å ta kontakt for avtale. Terje tlf 90762967 mail: terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Sound society messe i København, Scandic Sluseholmen 2-3 mars

Sound society messe i København, Scandic Sluseholmen 2-3 mars

  • 2
Audio Aktøren er distributør for TaraLabs kabler i Skandinavia, så stiller vi selvfølgelig på messen i København 2-3 mars. Vi stiller med et flott oppsett som består av Nagra Classic pre- og...
Fortsett
Bransjenyheter
For første gang i Norge Aidas Cartridges

For første gang i Norge Aidas Cartridges

  • 20
Velkommen til demo av Aidas hos Audio Aktøren Link aidas cartridges Terje Nilsen 90762967 terje@audioakt.no Our philosophy is to produce superior phono cartridges that provide outstanding...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg for demo av Icon Audio

Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg for demo av Icon Audio

  • 9
Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg Følgende merker kan lyttes til: Icon Audio ,Qln, Fyne Audio, Wharfedale, Cary Audio, Audio Analouge, EAR, Pass Labs...
Fortsett
Bransjenyheter
ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren

ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren

  • 0
ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren https://ifi-audio.com/products/idsd-diablo-2/ Ta kontakt med Audio Aktøren Terje Nilsen 90762967 terje@audioakt.no
Fortsett
Topp Bunn