Hifi i New York

Ambings

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.09.2004
Innlegg
307
Antall liker
5
Hei! Noen som vet om noen gode hifi-butikker i New York? Før gjerne opp adressen også!
 

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
3.625
Antall liker
3.747
Lyric Hifi, ligger uptown

Stereo Exchange, downtown
 
J

Janpe

Gjest
Ja, Lyric ligger uptown, ca "midt på" Central Park hvis man ser kartet ovenifra. Lexington Ave. og inn en sidegate hvis jeg husker riktig. Sound By Singer ligger lenger ned på Manhatten. Det er bare å kaste seg i en drosje, det er billig i NYC.

Mvh
JP
 

AKA

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.02.2007
Innlegg
211
Antall liker
91
Torget vurderinger
6
Sound by Singer er absolutt vært et besøk. Lyric har jeg bare så vidt tittet innom, men er en god del mindre butikk. God tur :)
 

Ambings

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.09.2004
Innlegg
307
Antall liker
5
Takker for alle svar, skal se om jeg får surret meg ut på en liten runde nå etterpå.
 
S

Stereo_Mono

Gjest
Må nesten blåse liv i denne tråden. Skal over 1 uke på førstkommende lørdag med madammen.

Noen tips på hvor jeg kan shoppe PU til vinysnurren? Kunne tenkt med en Audio Technica AT33EV i backhånd og en litt mere finslipt sak å ha på budsjett spilleren i anlegg 2. Bruker i dag med fulgte Rega Bias 2 på RP1. Grei sak, som spiller punchy og livlig, men føler at det er litt mere å hente på RP1 i forhold til sporing og støy på loppis platene.
 

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Innlegg
7.296
Antall liker
2.499
Torget vurderinger
0
digiman skrev:
Må nesten blåse liv i denne tråden. Skal over 1 uke på førstkommende lørdag med madammen.

Noen tips på hvor jeg kan shoppe PU til vinysnurren? Kunne tenkt med en Audio Technica AT33EV i backhånd og en litt mere finslipt sak å ha på budsjett spilleren i anlegg 2. Bruker i dag med fulgte Rega Bias 2 på RP1. Grei sak, som spiller punchy og livlig, men føler at det er litt mere å hente på RP1 i forhold til sporing og støy på loppis platene.
Jeg har kjøpt min AT33EV hos JR.com - $399. De har butikk down-town:
http://www.jr.com/information/directions.jsp
 
S

Stereo_Mono

Gjest
totte skrev:
digiman skrev:
Må nesten blåse liv i denne tråden. Skal over 1 uke på førstkommende lørdag med madammen.

Noen tips på hvor jeg kan shoppe PU til vinysnurren? Kunne tenkt med en Audio Technica AT33EV i backhånd og en litt mere finslipt sak å ha på budsjett spilleren i anlegg 2. Bruker i dag med fulgte Rega Bias 2 på RP1. Grei sak, som spiller punchy og livlig, men føler at det er litt mere å hente på RP1 i forhold til sporing og støy på loppis platene.
Jeg har kjøpt min AT33EV hos JR.com - $399. De har butikk down-town:
http://www.jr.com/information/directions.jsp
Supert! Takk for info :)
 

ls35a

Hi-Fi interessert
Ble medlem
06.09.2005
Innlegg
99
Antall liker
0
Til info for New York reisende:

Sound by Singer gikk konkurs i fjor, så der er det ikke noe å hente, dessverre
 
S

Stereo_Mono

Gjest
LS3/5a skrev:
Til info for New York reisende:

Sound by Singer gikk konkurs i fjor, så der er det ikke noe å hente, dessverre
Takk for info. Da slapp jeg bomtur.
Kofferten er snart pakket med avgang til NYC i morgen tidlig.
 

gormj

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.12.2008
Innlegg
944
Antall liker
315
Sted
Trondheim
digiman skrev:
LS3/5a skrev:
Til info for New York reisende:

Sound by Singer gikk konkurs i fjor, så der er det ikke noe å hente, dessverre
Takk for info. Da slapp jeg bomtur.
Kofferten er snart pakket med avgang til NYC i morgen tidlig.
Noe å melde? Jeg skal over i sommer.
 
Topp Bunn