Hi-Fi forretninger HiFi i London? ( City )

Realchef

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.03.2006
Innlegg
426
Antall liker
286
Sted
Horten
Torget vurderinger
1
Hei!

Noen som har gode tips til rene, gode HiFi forretninger som bør besøkes i London?
KJ West One like ved oxford street(5-600m) her har de mye bra, var hyggelig betjening når jeg var der i mars
 

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.926
Antall liker
2.001
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Update: Hektisk uke i herlige, men rimelig crowded London. (Utrolig mye folk og HOT, men alltid suverent allikevel:)
Ble begrenset med tid til HiFi relatert, men fikk ihvertfall droppet innom tipset til Realchef. Hyggelige folk, en del tullprat, men anleggene satt opp til kommende demo, så lite lytt. Måtte avtale tid i forkant. Egentlig så har vi det veldig greit i Norge i så måte, hvor vi bare dropper innom fortetninger og hører på lyd i «hundretusenvis» klassen om vi ønsker. Priser var også minst det samme eller en del over faktisk. Sjekket ut Magnepan 0.7 som jeg bare MÅ få hørt. Lekker sak.
 
Sist redigert:

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Innlegg
6.443
Antall liker
12.562
Sted
Sørlandet
Jeg avtalte tid på forhånd og fikk kanonservice hos KJ West One. Good coffee / tea and biscuits too :) Samtidig har jeg full forståelse for at en sjappe i en av verdens største byer og med så store mengder med kostbart utstyr gjerne er litt skeptisk til drop in uten at det betyr at jeg godtar dårlig service av den grunn.

-BB-
 
Topp Bunn