Hi-Fi forretninger HiFi-Flåklypa

Screamingeagle

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.01.2012
Innlegg
119
Antall liker
49
Sted
Nesodden
Jeg kom over en annonse fra Finn.no med bl a følgende beskrivelse om en høyttaler i sitt "innbrudds konkurssalg":

* - MX-Tunet I.H.T. egenspesifisert Reference hen mot U.S.-made - Viola Audio Labs. I tillegg er produktet balansert med sammenføyningsteknologi.
* Forsterkede kabinetter.
* Klare for O.F.M.
Prosesserings-tid: 6590 Timer

;)???

Dette er jo en ganske komisk beskrivelse av noe teknisk, uansett om dette har grobunn i virkeligheten eller skyene. Men, ønsker ikke selger å bli tatt seriøst? (Hvis mulig)
 

Påsan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.01.2013
Innlegg
265
Antall liker
311
Sted
Akershus
Torget vurderinger
21
Les 1 nummer av Stereo+ mer om selger, deretter move right along (I beste mening.. :) ). Til alle; nothing to see here, tror denne hesten er rimelig dau.

Red; Ser nå at den artikkelen jeg refererer til ikke er i magasin #1 på nettsiden til stereo+ . For øvrig ligger den her; http://www.stereopluss.no/gaaten-maxwell-mx.5784833-355425.html
 
Sist redigert:

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.463
Antall liker
35.293
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Trodde vi snart var ferdig med denne saken her...?
 
  • Liker
Reaksjoner: HCS

eddie1

Banned
Ble medlem
02.10.2006
Innlegg
3.361
Antall liker
726
Torget vurderinger
8
Jeg kom over en annonse fra Finn.no med bl a følgende beskrivelse om en høyttaler i sitt "innbrudds konkurssalg":

* - MX-Tunet I.H.T. egenspesifisert Reference hen mot U.S.-made - Viola Audio Labs. I tillegg er produktet balansert med sammenføyningsteknologi.
* Forsterkede kabinetter.
* Klare for O.F.M.
Prosesserings-tid: 6590 Timer

;)???

Dette er jo en ganske komisk beskrivelse av noe teknisk, uansett om dette har grobunn i virkeligheten eller skyene. Men, ønsker ikke selger å bli tatt seriøst? (Hvis mulig)
Denne personen må ha en alvorlig sinnslidelse. At han fortsatt driver storsvindel på Finn.no er sjokkerende
 

skinnyboy

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.06.2003
Innlegg
838
Antall liker
420
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Jeg kom over en annonse fra Finn.no med bl a følgende beskrivelse om en høyttaler i sitt "innbrudds konkurssalg":

* - MX-Tunet I.H.T. egenspesifisert Reference hen mot U.S.-made - Viola Audio Labs. I tillegg er produktet balansert med sammenføyningsteknologi.
* Forsterkede kabinetter.
* Klare for O.F.M.
Prosesserings-tid: 6590 Timer

;)???

Dette er jo en ganske komisk beskrivelse av noe teknisk, uansett om dette har grobunn i virkeligheten eller skyene. Men, ønsker ikke selger å bli tatt seriøst? (Hvis mulig)
Denne personen må ha en alvorlig sinnslidelse. At han fortsatt driver storsvindel på Finn.no er sjokkerende
Rapporterte en annonse tidligere, som useriøs.
Sitat fra rapport:

"Denne meldingen er sendt på vegne av: xxxxxx
Personen mener at denne annonsen er useriøs: finnkode = 83244340
Fordi: Ingen Reklamasjonsrett.- Ingen Retur.- Ingen Bytterett.- Ingen Tilbakekjøp"

Når Finn.no nekter å slette sånne annonser er det jo lite håp for at sånn svindel tar slutt.
 
Sist redigert:
Topp Bunn