Noen som vet?
Musikk er haram i de fleste land kontrollert av radikale islamister.Noen som vet?
Noe av det er veldig bra. Absolutt.Men arabisk musikk kan være jævli Hifi, det ass. For de som har hørt...
Hvorfor spør du? Skal du reise dit?Noen som vet?
Er du der for å dekke begravelsen?Kan vel heller si at jeg er her. Hvis jeg har litt tid, kunne jeg tenke meg å sjekke det ut. Mener å ha sett noen bildetråder av noen heftige anlegg fra de mer eksotiske strøk. Ser ut til å være en allright by, eller som en "local" fortalte; "Islamabad is the posh city of Pakistan". Ganske stor kontrast i forhold til landsbyene og byene rundt. Mange inntrykk på kort tid, men en ting har slått meg, og det er hvor imøtekommende og vennlige folk er her i landet.
Enkelte på dette forumet burde vurdere og flytte hit. Billigere enn Sverige jo!! ca 6.-kr liter'n for bensin, og i går kjøpte jeg to bokser brus + to flasker vann for tilsammen 2.-kr. Dog er det litt dårlig med alkohol.
Forøvrig er jeg ingen fan av HipHop, men hørte igår en Pakistansk variant som var helt ellevill! Yo!!!![]()