HiFi-butikker i Islamabad.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.042
Torget vurderinger
1
Helt sikkert.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.042
Torget vurderinger
1
Men arabisk musikk kan være jævli Hifi, det ass. For de som har hørt...

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Vet ikke hvordan det ligger an med Pakistan, men i Tyrkia, som også er et muslimsk land, finnes det mange tunge hifi-entusiaster. Mye kan vel sies om Pakistan, men såvidt jeg har skjønt er man ganske moderate i de store byene. Så det er ikke helt utenkelig at det kan være et hifi-miljø der.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Kan vel heller si at jeg er her. Hvis jeg har litt tid, kunne jeg tenke meg å sjekke det ut. Mener å ha sett noen bildetråder av noen heftige anlegg fra de mer eksotiske strøk. Ser ut til å være en allright by, eller som en "local" fortalte; "Islamabad is the posh city of Pakistan". Ganske stor kontrast i forhold til landsbyene og byene rundt. Mange inntrykk på kort tid, men en ting har slått meg, og det er hvor imøtekommende og vennlige folk er her i landet.
Enkelte på dette forumet burde vurdere og flytte hit. Billigere enn Sverige jo!! ca 6.-kr liter'n for bensin, og i går kjøpte jeg to bokser brus + to flasker vann for tilsammen 2.-kr. Dog er det litt dårlig med alkohol. ;)

Forøvrig er jeg ingen fan av HipHop, men hørte igår en Pakistansk variant som var helt ellevill! Yo!!! :D

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.042
Torget vurderinger
1
Hifi-entusiaster i alle land: forén eder.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Kan vel heller si at jeg er her. Hvis jeg har litt tid, kunne jeg tenke meg å sjekke det ut. Mener å ha sett noen bildetråder av noen heftige anlegg fra de mer eksotiske strøk. Ser ut til å være en allright by, eller som en "local" fortalte; "Islamabad is  the posh city of Pakistan". Ganske stor kontrast i forhold til landsbyene og byene rundt. Mange inntrykk på kort tid, men en ting har slått meg, og det er hvor imøtekommende og vennlige folk er her i landet.
Enkelte på dette forumet burde vurdere og flytte hit. Billigere enn Sverige jo!! ca 6.-kr liter'n for bensin, og i går kjøpte jeg to bokser brus + to flasker vann for tilsammen 2.-kr. Dog er det litt dårlig med alkohol.  ;)

Forøvrig er jeg ingen fan av HipHop, men hørte igår en Pakistansk variant som var helt ellevill! Yo!!!  :D
Er du der for å dekke begravelsen?

Topp Bunn