HIFI+ #50...

O

om.s

Gjest
...er ett special analouge issue, mye godt analogt lesestoff der, inkl en test av SME sin nye 20/12 spiller...

mvh

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
30.502
Torget vurderinger
28
Gleder meg til det kommer i kassen. Har lest en test av 20/12 annet sted og det virket som en spennende spiller. Alltid vært glad i SME, og Hifi+

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
16.028
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
Jeg har og gledet meg, og ble positivt overrasket når det kom allerede i dag! Leser mange ulike hifiblader litt nå og da, men det eneste jeg abonnerer på er dette. Mye flott stoff, og det meste var faktisk betalbart utstyr også!
I tillegg et intervju med E.S.T. som jeg oppdaget gj. HiFi+, synd at diskografien deres manglet..

mvh

O

om.s

Gjest
Jeg har og gledet meg, og ble positivt overrasket når det kom allerede i dag! Leser mange ulike hifiblader litt nå og da, men det eneste jeg abonnerer på er dette. Mye flott stoff, og det meste var faktisk betalbart utstyr også!
I tillegg et intervju med E.S.T. som jeg oppdaget gj. HiFi+, synd at diskografien deres manglet..

mvh
Enig i mye her, kommer selv å fade ut to andre utenlandske blader når abonnementet löper ut, og beholde bare HiFi+ og Fidelity..

Skummet bare artikkelen om EST för jeg dro på jobb ikveld der har du mye godt å hente om du begynner å samle deg opp, har vel de fleste albumene deres og de er absolutt verdt å sjekkes ut...

mvh

StereoJoe

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.11.2004
Antall liker
2
Et suverent magasin, helt klart. Får håpe det dukker opp her på Sørlandet snart - kan bli god påskelektyre!

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
505
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Hei

Det er bare å glede seg gutter. Jeg fikk det i går, og her er det mye snadder å meske seg i. Phonotrinn i alle prisklasser, PU'er og platespillere ;D ;D

Og rosinen i pølsa for meg er en seks siders utdypende artikkel om Zanden 1200 og Lyra Connoisseur. Sublimt :)

Asbjørn

Topp Bunn