Vel Pompel går jo knallhardt ut, men det er jo bra at noen tar fatt i saker og ting, så du har herved myndighet til å opprette det du trenger av komiteer og underkomiteer for å ordne dette. Her kan du sikkert få hjelp av Slowmotion, han bør ha kommet i gang med komite arbeid nå og vet hvordan dette organiseres.
Du bør også ta deg en prat med næringsministerer og arbeidsministeren
hjelp, hvem var det?
hjelp, har vi ikke en sånn minister
? Det vil jo bli en masse ledige som må omskoleres om disse tiltakene skal igangsettes.
Og så har vi jo dette problemet som A-Arve peker på, regner med det blir en masse bråk her om vi overser disse tingene.
Linolje er jo greit nok det, men det har noen underlige effekter. Jeg hadde en plastboks ( Tupperware selvsagt) stående i skapet full av linfrø. Så oppdaget jeg at boksen var klebrig og klissete på utsiden, det viste seg at linoljen fra frøene på et underlig vis hadde trukket gjennom boksen
skumle saker, skjønner ikke at dere tør å bruke dette på de dyrebare kablene deres
Hva med bilene da.. ? Må vi slutte med biler og? Hest og kjerre? Du satser Amish??
Ellers full støtte til vannkraft-tiltaket
bare ikke nevn ordet vindmølle..
Så søt bamsen din var da Zomby, dette var koselig, ikke bry deg om Oddgeir, han er bare misunnelig. Min bamse ligger på loftet stakkars, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet her når jeg ser hvor godt du har passet på din
:'(