^^^^Ganske sikker på at det er feil, siden denne var tidligere (var den ikke det), og det ikke er noe samarbeid med annen gruppe å snakke om. Jeg lurer på hvilken gruppe det kan være snakk om, siden den også tydeligvis er ganske kjent ... De stod for 'storby' tidligere, og damen stod for landeveien, men skiftet nå plutselig scene .... sånn jeg skjønner det. Hvilket band var det i det hele tatt som 'plutselig' dro med seg et kvinnfolk som tidligere ikke hadde vært med, og hvem var det i så fall som tidligere hadde sunget i denne gruppen (eller var de kun instrumentalister?). Var gruppa en 'disco-/synth-gruppe' fra før av, eller ble de det nå? Musikken jeg hørte på den gangen var de kjente heavy-banda, som jo regjerte på sitt vis, men det var jo også utrolig mye annet som skjedde på den tiden. Av radio-musikk kan jeg huske Genesis (Mama), Toto, Men At Work, Saga, Dire Straits, Bob Dylan, Eurytmics, Tina Turner, Pink Floyd, Stones osv, men ikke mye disco-greier, nei ... Jeg husker 'Touch Me' med Samantha Fox, men det var ikke på grunn av musikken ...