|
NeiIkke noe fra Lloyd Webber, som er brite.
mvh
Ja^^ Bandet bruker ordet drøm/dream i navnet???.
mvh
Hva med en ny nøtt, klarer du å finne det?Der fant jeg "Donaldboken". Morsom lektyre:Skogens & fjellets fløytist Også omhandlet i Donald Duck.
mvh
Vis vedlegget 431299
mvh
En annen forsterker-produsent, altså? Peavy elns? Har null peiling, men siden Labyrinten er tilbake, må man jo prøve seg ...Det var litt diskrepans om når Jim Marshall forlot oss. Det er ikke hans produkter jeg er ute efter, snarere en konkurrent.
mvh
En annen forsterkerprodusent er korrekt. Ikke den du nevnerEn annen forsterker-produsent, altså? Peavy elns? Har null peiling, men siden Labyrinten er tilbake, må man jo prøve seg ...![]()
Så en dokumentar om Marshall på BBC for noen måneder siden; den var knall, men klarer ikke å huske om det ble nevnt så mange konkurrenter da ... må vri hjernen litt mer først ...En annen forsterkerprodusent er korrekt. Ikke den du nevnerEn annen forsterker-produsent, altså? Peavy elns? Har null peiling, men siden Labyrinten er tilbake, må man jo prøve seg ...![]()
.
mvh
Så den samme i reprise på NRK for noen dager siden. En konkurrent ble nevnt, men ikke den jeg er ute efter.Så en dokumentar om Marshall på BBC for noen måneder siden; den var knall, men klarer ikke å huske om det ble nevnt så mange konkurrenter da ... må vri hjernen litt mer først ...![]()
Tenkte tanken på om det kunne være det (transistor); men jeg har aldri spilt noe instrument selv, så jeg er dessverre totalt blank på dette. Eneste jeg kommer på er produsenter av andre instrumenter (synther), som Moog, Korg, Yamaha etc ... Er dette en produsent med like gammel historie som Marshall med gitarforsterkere?Faktisk en transistorforsterker.
mvh
Etter tips fra RIP-tråden; Gibson eller Fender? Som jeg i og for seg ikke tenker på som annet enn gitar-produsenter, men de laget vel da også forsterkere?^^ Ja. Det vil jeg si.
mvh