HFS app for iPhone

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
271
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Kan man godt og gjør det også, men man ser jo at app'er gjerne gjør manøvrering på en side enklere. Eks nettaviser, facebook o.l. Man får vel ikke noe ekstra funksjonalitet som jeg vet, men har muligheten for å lage et mer telefonvennlig brukergrensesnitt.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Jeg bruker stadig vekk HFS på min Iphone ute problemer, men neste HFS har egen mobil-style for de som ønsker det.
 

Tweedjakke

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2008
Innlegg
3.323
Antall liker
3.436
Sted
Sunnmøre
Hyggeleg at dette kjem opp att.

Eg var veldig imponert over Tapatalk då eg prøvde det for ei tid tilbake på eit anna forum. I mine augo er det er eit veldig ålreit grensenitt for å lesa og skriva på iPhone/Android (++).

Det ser ut som om det er gratis for admin å installera på forumet, men som mteinum peikar på kostar det nokre kroner for kvar brukar. Det løyser ihmo utfordringa ganske elegant, men eg veit jo ikkje om det td. er sikkerheitsproblem som gjer at administrasjonen ikkje har installert det på HFS.
 

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Innlegg
19.753
Antall liker
10.548
Torget vurderinger
10
jeg leser diyaudio.com på taptalk på min ipod 4

fungerer fantastisk bra
 

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Innlegg
5.095
Antall liker
9
Det finnes berre eit nett. App er ikkje naudsynt, HFS3 i mobilversjon vil nok fungere perfekt.
Så får ein heller legge snarveg på heimeskjermen :)
 
J

J.J

Gjest
Brasse skrev:
Så får ein heller legge snarveg på heimeskjermen :)
?? .... Har du ikke en egen FANE bare til HFS ???

... Åja ... det er ikke alle som kjører FIREFOX nei... ;D som nettleser ... ;)

HFS på Iphone4 funker bra...
 

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Innlegg
5.095
Antall liker
9
På heimeskjermen på iPhone, sånn at det føles som ein app ;)
 

Tweedjakke

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2008
Innlegg
3.323
Antall liker
3.436
Sted
Sunnmøre
Brasse skrev:
På heimeskjermen på iPhone, sånn at det føles som ein app ;)
Hm. Det er vel ikkje ikonet, men at det er mogleg å designa brukargrensesnitt som er betre enn det ein kan gjera med HTML.
 

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Innlegg
5.095
Antall liker
9
Jau, derfor smilefjeset. Men, i 99% av tilfellene vil html / javascript via safari gjere nytten like godt som ein app. Ikkje noko vits å sitte å programmere i Cocoa for å få ein mobilversjon av ei nettside som HFS. Eit eksempel som fungerer er iPhone-versjonen av 1881.no, vertfall like bra som 180.no sin app.
 

Tweedjakke

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2008
Innlegg
3.323
Antall liker
3.436
Sted
Sunnmøre
Samd i det, Brasse. Å utvikla ein eigen app frå botnen av trur eg er feil bruk av tid. Det er difor eg masar slik om Tapatalk.
 
Topp Bunn