HF 275 Helios

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Antall liker
3.186
Torget vurderinger
6
Nå er vi veldig off topic her, men takk for sist Vidar...Lenge siden! Du bør ta en lytt til JBL Array, den koster i 14" utgave ca 80k, og er en vanvittig bra høyttaler med horn i mellomtone og diskant. Jeg har en kompis som har kjøpt denne, og den frister må jeg bare innrømme :) Klarer ikke glemme det slammet i bassen....

Vidar_Bol

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
0
Nå er vi veldig off topic her, men takk for sist Vidar...Lenge siden! Du bør ta en lytt til JBL Array, den koster i 14" utgave ca 80k, og er en vanvittig bra høyttaler med horn i mellomtone og diskant. Jeg har en kompis som har kjøpt denne, og den frister må jeg bare innrømme :) Klarer ikke glemme det slammet i bassen....
Takk det samme. Tror jeg like gjerne kan lage en ny tråd om Array og horn generelt. Høyttalerkonstruksjon som virker å gi folket delte meninger. Et eksempel er demoen av Array på Plaza, i løpet av den timen jeg deltok var det flere som syns det låt grusomt, jeg storkoste meg derimot.

janghell

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.12.2002
Antall liker
411
Torget vurderinger
12
Jeg kan
Takk for oppmerksomheten, er egentlig nå på jakt etter hornhøyttalere som passer meg og min lommebok.
Andre dynamiske eller paneler har jeg gitt opp.

(beklager at hf 275 tråden sporet av)

Du får si ifra når du skal kvitte deg med Ascolta`ene.
Jeg skal hjelpe deg med å bli kvitt dem.......

JGH

Vidar_Bol

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
0
Du får si ifra når du skal kvitte deg med Ascolta`ene.
Jeg skal hjelpe deg med å bli kvitt dem.......

JGH
Jeg blir litt engstelig når du sier det sånn...du er vel ikke ansatt i Brobekk avfallsdeponi? ;D

Men tror det blir umulig for meg å få så mye kroner for de som jeg mener de er verdt, antagelig blir de stående som et slags alternativ, eller som en annerledes referanse.

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.778
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
... antagelig blir de stående som et slags alternativ, eller som en annerledes referanse.
Eller bruk de som pc-høyttalere hvis du får dårlig plass i hifi kroken ;D ;D ;D Med en billig - men kraftig effektrinn kobla til et bra og billig lydkort.... Hadde blitt litt mye "show-off"(!), men vannvittig qlt alikevel :p

mvh

Topp Bunn