...og tatt det i bruk i kommersiell sammenheng... Hehehe, kan jeg saksøke noen her tru? ;D ;D ;D
http://ludomobil.no/hjem/hjem.aspx
http://ludomobil.no/hjem/hjem.aspx
..og her er butikken:LMC skrev:og noen bruker mine initialer til å selge kabler:
"når kun det beste er godt nok"
mvh
LMC ikke FAT ;D
Jada- hver dag er en fest ;Dbaluba skrev:Mens baluba fortsatt er baluba, eller...? :![]()
Hvordan i alle dager kom du over denne? ;DErosLoveking skrev:
;D ;D ;DBirdman skrev:Hvordan i alle dager kom du over denne? ;DErosLoveking skrev:
Neimen Eros, da. Hva sier LoveQueen når hun får vite om ditt hemmelige liv? Hun lar seg nok ikke lure av at du later som om du kommer fra et sted som kan nås med moped. Du må bli mer forsiktig hvis du skal leve ut dine fantasier uten dronningen som velvillig deltaker. De skjønne liker ikke slikt så veldig godt. Og det hjelper ikke at du tilsynelatende virker vemmet av tanken.ErosLoveking skrev:
Selv om det ikke går an å bli lei av baluba er det en flott tekst. Lei er sikkert ikke ment på den måten, men jeg liker å tolke utsagn på verst mulig måte. Og når jeg tenker meg over fantes det et produkt som faktisk indirekte var grunnlaget for mitt nick, en brustype som ble misbrukt under innspillingen av mitt (vårt) første studioprodukt. Den er visst borte fra markedet, og savnet av i alle fall 17 personer: http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1538Da blir det baluba baluba luba lei
baluba baluba baluba luba lei
baluba baluba baluba luba lei
og særlig like før jeg legger meg
Da tar jeg depechen fra deg og spør; hvor var barnevernet hele denne tiden? Hvorfor var det ingen som grep inn? Noen må da ha merket at noe var skrekkelig galt!? :'( :'( :'(baluba skrev:Jeg legger min iboende trang til harselering med mulige feiltolkinger til side,
;DBirdman skrev:Da tar jeg depechen fra deg og spør; hvor var barnevernet hele denne tiden? Hvorfor var det ingen som grep inn? Noen må da ha merket at noe var skrekkelig galt!? :'( :'( :'(baluba skrev:Jeg legger min iboende trang til harselering med mulige feiltolkinger til side,
;D
Ja, huff da. Og så på den tiden da barnevernet anså besteforeldre som uegnede som fosterforeldre. Den holdningen var faktisk så kraftig til ut på nittitallet at det i 2003 kom et direktiv som fastslo at familiemedlemmer og andre i nærmeste omkrets alltid skal vurderes som fosterforeldre, og det heter også i forskriftene til barnevernet at selv om fosterforeldre ikke bør ha for høy alder så skal besteforeldre vurderes. Det er ikke så mange år siden det florerte med saker der besteforeldre ble nektet omsorgen på tross av at de var relativt unge og helt klart best egnet og mest ønskelige til jobben. Men dette er fryktelig OT, så ikke la dette bli en debatt i debatten. Det var bare ment som et lite innspill om et tema som gjør meg litt opprørt.Birdman skrev:Da tar jeg depechen fra deg og spør; hvor var barnevernet hele denne tiden? Hvorfor var det ingen som grep inn? Noen må da ha merket at noe var skrekkelig galt!? :'( :'( :'(baluba skrev:Jeg legger min iboende trang til harselering med mulige feiltolkinger til side,
;D
Hvordan er det vanlig å ta kontakt som gruppe - er det en talsmann som ringer på vegne av gruppen og presenterer seg som erotisk leder for indre tufsingdal sengehyggelag eller noe ligenende?ErosLoveking skrev:
Jeg forstår det slik at du er leder eller medlem av en slik gruppe. Sannsynligvis er det enklest å google seg fram til en erotisk kontaktsiden og rykke inn en helt ordinær kontaktannonse. Lykke til, nb.nb skrev:Hvordan er det vanlig å ta kontakt som gruppe - er det en talsmann som ringer på vegne av gruppen og presenterer seg som erotisk leder for indre tufsingdal sengehyggelag eller noe ligenende?ErosLoveking skrev:
baluba skrev:Jeg forstår det slik at du er leder eller medlem av en slik gruppe. Sannsynligvis er det enklest å google seg fram til en erotisk kontaktsiden og rykke inn en helt ordinær kontaktannonse. Lykke til, nb.![]()
Beklager. Det er selvsagt best at de med mest kompetanse uttaler seg om dette. Det kan jo være mer komplisert enn det jeg gjetter meg til.nb skrev:baluba skrev:Jeg forstår det slik at du er leder eller medlem av en slik gruppe. Sannsynligvis er det enklest å google seg fram til en erotisk kontaktsiden og rykke inn en helt ordinær kontaktannonse. Lykke til, nb.![]()
Jeg venter på en ekspertuttalelse fra ErosLoveking - han har tydligvis erfaring på området. En veninne av meg har for øvrig <vanlig norsk jentenavn>_oslo@gmail.com som mailadresse, hun har fått et par morsomme henvendelser for å si det slik...
dessverre har jeg lite ekspertise og kunnskap på dette området, men merkelig hvis ingen som loker rundt her på HFS kan bidra med sitt. :baluba skrev:Beklager. Det er selvsagt best at de med mest kompetanse uttaler seg om dette. Det kan jo være mer komplisert enn det jeg gjetter meg til.nb skrev:baluba skrev:Jeg forstår det slik at du er leder eller medlem av en slik gruppe. Sannsynligvis er det enklest å google seg fram til en erotisk kontaktsiden og rykke inn en helt ordinær kontaktannonse. Lykke til, nb.![]()
Jeg venter på en ekspertuttalelse fra ErosLoveking - han har tydligvis erfaring på området. En veninne av meg har for øvrig <vanlig norsk jentenavn>_oslo@gmail.com som mailadresse, hun har fått et par morsomme henvendelser for å si det slik...![]()