Hest trenger nytt hjem!

ICE

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.11.2003
Antall liker
0
Spiralis skrev:
Veldig off off topic, men denne meldingen som står under her dukket opp på fjesboka. Synes egentlig synd på gampen som må bli pølse om ingen vil ta ham gratis. Jeg har ikke stallplass så for meg er det ganske uaktuellt, men stakkars dyr, først blir han kastrert og nå skal de lage pølse av ham! For en skjebne! :-\ :'(

Kan noen hjelpe? Palomino kaldbl vallak, 12 år, gis bort til godt, varig hjem. Eier kan ikke lenger ha hest har prøvd å finne en løsning men klarer det ikke. Han blir kjørt til slakt før kl 13 førstk. tirsdag. Han er innkjørt og innridd, trenger god leder som setter grenser og som har mye kjærlighet. Hilsen fra Vibeke Mob 95 18 92 00 (Hadeland) - SPRE VIDERE!
Denne annonsen fra samme mobilnummer sto på akvaforum.no

"flott kraftig" kampfiskhann gis bort

Kontakt: loch
Telefon: 95189200
Sted: Brandbu (Oppland)
Rapportér annonse

Jeg legger ut denne annonsen for ei veninne av meg.

Hun gir bort en skikkelig stor og kraftig kampfisk hann,
han er dyp rød av farge og alm. slør.
Han er en hissigpropp, så han trenger større kar enn han
har nå (20ltr) om han skal la hunnene være i fred.

Om du kunne tenke deg å gi denne karen et godt liv,
så ta kontakt med hun som skal omplassere han på telefon 95189200.

Sist endret: 23.11.2009 kl 22:32

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
f skrev:
Det er direkte flaks, og dyktighet fra bilistenes side, at ikke flere fotgjengere dør i Oslo. Hver eneste dag!!!
Her er jeg helt enig. Jeg går over gaten på fotgjengerfelt (eller i fortauets forlengelse dersom slikt ikke finnes) uten å ta hensyn til om bilene ser ut til å ha til hensikt å stoppe eller ikke. Hittil har de vært dyktige nok til å ungå et fresht tottelik under hjulene selv om noen av dem har måttet bremse så airbagen nesten løses ut.

Topp Bunn