Det kan du fint med streaming også, må ikke skippe selv om du streamer
Og det kan gi rundt 20 minutter med fullstendig ro i livet,
man hører på musikken,
Uten telefon i hånda,
intet skjer.
Bare du og musikken.
Garantert sunt.
![]()

Det kan du fint med streaming også, må ikke skippe selv om du streamer
Og det kan gi rundt 20 minutter med fullstendig ro i livet,
man hører på musikken,
Uten telefon i hånda,
intet skjer.
Bare du og musikken.
Garantert sunt.
![]()
Helt sant, og jeg hører mye(mest?) hele album, men jeg kjenner at det er mye lettere å skippe.Det kan du fint med streaming også, må ikke skippe selv om du streamer![]()
Vet ikke om det var myntet på meg, men gjestfrihet er uansett en nobel egenskap.Innimellom når du skal på harryhandel, kan du stikke innom her, ta deg en kopp kaffe, sette på en skive...Helt gratis!![]()
Nei, den var egentlig myntet på streamerprinsen. Men utelukker ikke deg heller...Vet ikke om det var myntet på meg, men gjestfrihet er uansett en nobel egenskap.
![]()
Pust med magen og legg de til siden, sikkert ikke for lenge til det kommer en skikkelig spiller inn, igjen
De er borte alt, ikke noe legges til siden her i gårdenPust med magen og legg de til siden, sikkert ikke for lenge til det kommer en skikkelig spiller inn, igjen![]()
Jeg trodde de solgte mer, men det låter jo som en bra deal, for demDe er borte alt, ikke noe legges til siden her i gården. Har jo en vinyl sjappe i nærheten som kjøper plater
.
Vis vedlegget 1142183
For å selge må de kjøpeJeg trodde de solgte mer, men det låter jo som en bra deal, for dem![]()
Det kvitter i lengden vil jeg tro, nyt han på veienFor å selge må de kjøpe![]()
Du får si i fra om du trenger en brigde til, da jeg har en til overs. Har selv akkurat passert 50 enheter, men tror ikke jeg skal ha fler. (Max er visstnok 50 lyskilder og 12 duppeditter som brytere og sensorwr)Da er alle lys satt opp og programertdet var jaggu litt av en jobb!. Ikke altid Hue funker på første forsøk
. Men nå er det på stell
.
Vis vedlegget 1142199 Vis vedlegget 1142200
Har 37 lys nå og 13 duppeditter når jeg tar med sensorer og stikkontakter, men takk for detDu får si i fra om du trenger en brigde til, da jeg har en til overs. Har selv akkurat passert 50 enheter, men tror ikke jeg skal ha fler. (Max er visstnok 50 lyskilder og 12 duppeditter som brytere og sensorwr)
Hvor ble det av tacofredagen lizzom?
Du er ikke så glad i å skjære opp sjampinjong og poteter skjønner jeg
Ikke min jobb uansettDu er ikke så glad i å skjære opp sjampinjong og poteter skjønner jegGod helg og god fornøyelse
![]()
Den var jeg på, Spektrum rundt 00' ish +/- tror jeg det var!
Takk og takkAt Evo uansett kommer til å snurre plater
Er like sikkert som at han Eggum hater
Mannen kjøper snurre
Du trenger ikke purre
Hertugen sørger for at verden er i vater
Til dere som snakker om at HFS er i ferd med å dø
Til alle dere jeg sier rett og slett pøh!
Evo er vår mann
Han handle kan!
Selger han ved flo så er det nytt ved fjære sjø!
Takk du kjære hertug for at du gidder!
Mens andre bytter kabler og snakker om "fnidder"
Dæven du shopper
Så bankkortet popper
Du er vår hertug men også vår ridder!
Stort grattis med nytt, igjen, @Evo III![]()
![]()
mvh
Trodde du var der. Selv satt jeg midt på, på rad 4