Jeg vil vel tro de som stÄr bak er vel sÄ interresanteEr noe gammelt japansk noe, pÄ tre bokstaver![]()
Det skull tatt seg ut duBra du er fornĂžyd, kanâke bytte bĂ„t like ofte som hifi!
Har ikke fÄtt den ennÄFornÞyd med Bladelius Ymer 2.5?
Har hatt Ymer 1, og II. Versjon I var litt stram, og steril, men versjon II spilte bra.
/Ruby![]()
Det er en oppgradering i signalveien og noe annet jeg har glemt hva varSĂ„ den var nevnt i din signatur.
Spennende Ă„ hĂžre hvordan den vil passe inn hos deg. Skikkelig musikalsk, og god forsterker.
Solgte min, da mine Quad ESL2912 trives best med rĂžr.
Hva er forskjellen pÄ mk.2, og 2.5?
Den skal sentres sÄ det ikke er til og tro, det er den beste sentreringen noen gang kommer folk til og siMÄ sentrere den mellom ht vel?![]()
Nei fy for faâan det mĂ„ vi ungĂ„ pĂ„ det sterkesteVil jo ikke risikere at lyden nĂ„r hĂžyre ht fĂžrst...
ikke bare litt sier folkđ«ŁBlir ikke subben litt femi?
Veldig hyggelige, sÄ vi har gjort avtale om at de IKKE er behjelpelig med Ä bÊre den ned igjen. SÄ denne blir nok stÄende en stund.Greit med hyggelige naboer![]()
Gi meg litt mer enn 5 min a
Takk, hÄper jo at den blir en stundVeldig hyggelige, sÄ vi har gjort avtale om at de IKKE er behjelpelig med Ä bÊre den ned igjen. SÄ denne blir nok stÄende en stund.
Fra spÞk til alvor, den sÄ grom ut! Gratulerer.