søren, det tenkte jeg ikke på. Jeg synes Linda er litt streng med deg!Fete de altså,men da ryker jo lommepengene helt den mnd![]()
Jaaaaasøren, det tenkte jeg ikke på. Jeg synes Linda er litt streng med deg!
Men du har jo fått både pus og vofse, så det er ikke noe synd på deg!Jaaaaa![]()
Vofse var ikke mitt valg,hadde fått maaaange plater for hva vi betalte for hanMen du har jo fått både pus og vofse, så det er ikke noe synd på deg!![]()
Ern blitt sjuk han Bård Tufte?
Nei,ser ut som en surrerundt receiverDenne da?
![]()
Accuphase E-800S | FINN-torget
Her ser du hva som er gjort bedre i E-800S:Det kom to stykker i FEB-2025 fra den helt første produksjonen. Begge er solgt ! Og disse to er ekstremt tilfredse mewww.finn.no
Kommer nok først etter julBlir det en Cayin riaa under juletreet iår![]()
iPhone 13 Pro 1Tb?
Nei,12 64gbiPhone 13 Pro 1Tb?
Vattaføkk? Har du sagt fra deg Hertugskapet og endret navn til SmalHans Stusseligstuggu?Nei,12 64gb![]()
Julepresang i fra, LindaVattaføkk? Har du sagt fra deg Hertugskapet og endret navn til SmalHans Stusseligstuggu?![]()
Ja det må jeg si. Gratulerer.Julepresang i fra, Linda![]()
Takk det samme,FrankHa en riktig fin jul Ovenyt dagene
mvh
TakkJa det må jeg si. Gratulerer.
SelvantennteÅ erre du harr gjort nåa? Brent?
Det sier alle!Selvantennte![]()
Nei dette er MaritEr dette jomfru Maria da?
He he. Det går bra. Er jo ikke alene når jeg har bestevennen min her.
Takk det samme HCGod jul O, godt å se at helsa er stabilt god. Og til sommeren skal jeg få glede av å se deg cruise rundt i stjerne - bilen. Ha en fin feiring![]()
Skal se hva jeg får tilKan sende hu hit istede da .. hu ser litt kald ut, så plass imellom meg å fruen inatt![]()