Har revet og sparklet litt i dag,nå skal det bare males så er det ferdig
Blir sentimental av Rødvin jeg vet duHva er det du hylgriner av?Ta deg sammen, Mann!
Har hatt en nyyyydelig indrefilét da er Chateauneuf en selvfølgeChateauneuf-du-Pape. Naturligvis holder hertugen stilen![]()
Hva, bare hovedrettHar hatt en nyyyydelig indrefilét da er Chateauneuf en selvfølge.
O
Hehe jeg blir visst kalt en pub nisse her i byenTakk,ja du skal vel det
O
Ærre mulig det aHehe jeg blir visst kalt en pub nisse her i byenKan ikke skjønne det
mvh
Funker brille fintHvordan syns du ECP2 fungerer i anlegget? Noen har erfart att det durer i den, min er helt tyst.
Bursdag i morgen også, så om gallejævelen holder seg i skinnet blir det mer trøst!Gratulerer... Trøstegave, der fortjener du MakkinTosken...
Høres ut som det gode liv evo..
God morgen OveGod morgen til dere som leser dette
I dag er det fri dag for meg(har jo harde økter i fra kl 16:00 til kl 20:00 3 dager i uken)starter med kaffe og radio som vanlig.
Så er det å trene og leke med bølla noen timer
O Vis vedlegget 674359
Heldig gris du som har galleblæreBursdag i morgen også, så om gallejævelen holder seg i skinnet blir det mer trøst!
Forhåpentligvis ikke så lenge til...Heldig gris du som har galleblære
O
De ryker så fort snuta kommer til syne på gresset herGod morgen, Herr hertug.
Ser at du drar frem Bambi-koppen i dag. Det er vel sånne du plaffer ned i eiendommen når dere er lei av hummer og den slags føde.
Hehe, sikkert kloke av skade(skutt)De ryker så fort snuta kommer til syne på gresset her
O
Noe er dethmmm hva skjer nå i hulen?
mvh
Noe er det![]()