|
Får ikke aupairene lov til å være oppe i hertugskuta?
Nei de må padle etterFår ikke aupairene lov til å være oppe i hertugskuta?![]()
Du ass..Nei de må padle etter![]()
Da er det vel bare å følge med på om det blir lagt ut noe interessant på TorgetDa har båten fått dieselVis vedlegget 831235
Betalte jo "bare" 19,70 for literenDa er det vel bare å følge med på om det blir lagt ut noe interessant på Torget![]()
Gitt vekk! Mye billigere for literen enn ølet jeg drikker. Det koster nok litt å kjøre fra Oslo til Drøbak (hvorfor i allverden skulle man gjøre det), men jeg hadde kostet en formueBetalte jo "bare" 19,70 for literen. Fikk på 705 liter
.
Gitt vekk! Mye billigere for literen enn ølet jeg drikker. Det koster nok litt å kjøre fra Oslo til Drøbak (hvorfor i allverden skulle man gjøre det), men jeg hadde kostet en formue![]()
Billigere enn en sydentur! 70 liter i timen er litt i overkant, men jeg er innimellom ganske drøy i helgen.
Har ut sommeren nå, det er vel ca 1100 liter på den. Etter en testtur i går med ny slipte propeller så gjorde den 30kn på 2800 rpm, før lå jeg i 27kn på 3000rpm da brukte den 70 liter i timen det rekker ikke du på en time.
Ja det hadde vært stasBilligere enn en sydentur! 70 liter i timen er litt i overkant, men jeg er innimellom ganske drøy i helgenEr sannsynligvis på vei mot Danmark i slutten av måneden. Hvis du er hjemme tar jeg gjerne en tur innom. Foruten at det hadde vært hyggelig å treffe deg igjen, så hadde det vært kjekt å høre anlegget………slik at jeg vet hva jeg skal kritisere
![]()
Billigere enn opium, men dyrere enn mariuana.
Har ut sommeren nå, det er vel ca 1100 liter på den. Etter en testtur i går med ny slipte propeller så gjorde den 30kn på 2800 rpm, før lå jeg i 27kn på 3000rpm da brukte den 70 liter i timen det rekker ikke du på en time.
De deler en 1200 liters tankBilligere enn opium, men dyrere enn mariuana
Kom det en tankbil til for den andre motoren /tanken?![]()
Øøøyh, du får ikke lov til å ta med Fredrikstadbertene til Oslo...Kjørte i fra Fredrikstad og inn i mot Oslo i går. 2.5 til 3m bølger lynet å tordnet det var en frisk overfart. Nå ligger vi i Drøbak og kan bade litt
Vis vedlegget 832811