Tvillinger
God helg!
God helg!
God helg roeng2. Hyggelig å møte deg in real lifeGod helg Ove, å takk for forrige helg![]()
Takk det samme A.Fint at ting ordner seg O. Ha en god kveld!![]()
Er den ikke flatGodt at jorden er rund
Tja.. ser flat ut vær gang jeg ser den på tv eller bilder..Er den ikke flat![]()
Skjønner at uttrykket "flat-tv" kan gi litt feil inntrykk nordaførr... Nærmere nordpolen er du jo og..Tja.. ser flat ut vær gang jeg ser den på tv eller bilder..
Vi har ikke poler.. sånt noe finnes ikkeSkjønner at uttrykket "flat-tv" kan gi litt feil inntrykk nordaførr... Nærmere nordpolen er du jo og..![]()
![]()
Det er sant TTMan skal ikke kimse av vintage utstyr og dets kvaliteter!
Men, får du inn noe på radioen?![]()
Du kan jo prøve med en kabelstump på rundt 1m, så dukker det sikkert opp noen nærradiostasjoner og kanskje til og med svensk riksradioDet er sant TT
Nei ikke en dritt![]()
Skal gjøre det, tar det i morgen når jeg kommer i fra jobb. Mangler RCA kabler så jeg må velge mellom streamer eller platespillerDu kan jo prøve med en kabelstump på rundt 1m, så dukker det sikkert opp noen nærradiostasjoner og kanskje til og med svensk riksradio
De gikk over til å lage radiostyrte bilerFlott sak Ovenoen som vet hva som skjedde med Nikko, konk,oppkjøpt eller hva?
Min første ordentlige anlegg var Nikko pre/power og eq
mvh
Nikko Audio var en divisjon av Nikko Electric Works, og ble lagt ned litt utpå 90-tallet. Morselskapet produserer elektrisk materiell og styringselektronikk for jernbane.De gikk over til å lage radiostyrte biler![]()
Moro og moro det er nødvendigGrattis med kabler Ovebare innrøm det, moro med kabler
mvh
Takk,ikke så veeeeldig spennende menGratulerer med kabler![]()
Nydelig spillerJa eller nei? Vis vedlegget 760825
Takk,TTGratulerer med nye kabler!
Takk,ja det kom en stygg lyd når jeg tok i kableneKabler som synger med, attpåtil som kråker er en uting. Gratulerer med oppgraderingen![]()
Når kommer de? Er det total makeover på begge blokkene? Fikk du hørt på de nye blokkene fra EC? Hadde ikke fått helt oppgraderings spøkelset hadde jeg vært deg..Takk,ja det kom en stygg lyd når jeg tok i kablene. Når AW 180 kommer hjem oppgradert og fine må de jo få nye kabler også
![]()
Fikk hørt de i noen minutter. Ja de blir oppgradert til siste versjon og blir sendt hjem med nye orginal eskerNår kommer de? Er det total makeover på begge blokkene? Fikk du hørt på de nye blokkene fra EC? Hadde ikke fått helt oppgraderings spøkelset hadde jeg vært deg..![]()